• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تجربه مدیریتی باعث به سرانجام رسیدن مطلوب فرایند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح شد

  • کد خبر : 6344
  • 15 دی 1399 - 9:54
تجربه مدیریتی باعث به سرانجام رسیدن مطلوب فرایند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح شد

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه با درایت و مدیریت عالی مسولین و تصمیم گیران این بانک به خوبی به سرانجام رسید.

به گزارش رویداد خبر، باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس .در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: یک از تصمیمات مهم و حیاتی در حوزه بانکی و کل اقتصاد که به تصویب سران محترم سه قوه و تایید مقام معظم رهبری و عالی ترین مقامات کشور طی روزهای اخیر به سرانجام رسید.

وی افزود : در خبر منعکس شده از سوی مدیرعامل بانک سپه نیز به درستی به این نکته اشاره شده بود که این تصمیم حیاتی قطعا یکی از مهم ترین قدمها در اصلاح سیستم بانکی به شمار می رود و باعث ساماندهی هر چه بهتر سیستم بانکی و اجرای روان تر و سریع تر سیاستهای پولی کشور خواهد شد.

نماینده مردم بناب با اشاره به اهمیت سیاستهای پولی در پیشبرد برنامه ای توسعه ای کشور اظهار داشت: بدون اعمال سیاستهای پولی مناسب و هماهنگ با ساختار اقتصادی نمی توان برنامه های توسعه ای را پیشبرد لذا هر اقدامی در این خصوص مهم و نیازمند درایت و مدیریت فوق العاده هوشمند می باشد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اهمیت موضوع و دستور بالاترین مقامات کشور در این ارتباط ، با مدیرت خوب ، مدبرانه و هوشمندانه موجود در بانک سپه موضوع ادغام همانگونه که مدیرعامل این بانک ، آقای چقازردی در مصاحبه خود اشاره کردند با کمترین تنش و به بهترین شکل ممکن  به سرانجام رسید و وارد فصل جدیدی شد که جا دارد از مسولین این بانک و همه بانکهای ادغامی و کارکنان تلاشگر آنها تشکر کرد.

نماینده مردم بناب اظهار داشت: قطعا کاری در این سطح و به این بزرگی دشواری ها و گرفتاریهای خاص خود را دارد که نباید از این دشواریها و سختی ها به راحتی و به سادگی گذشت . وی افزود: تجربه ای در این سطح که شاید در دنیا کم نظیر باشد باید ثبت و ضبط شود تا بتوان در آینده از ان بهره برد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.