• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

تجربه تولید عبور مستقیم ١٠٠ درصدی در مرداد/ موجودی خودروهای ناقص همچنان صفر است/ افزایش ۵۰ درصدی تولید شاهین و ۱۰۰ درصدی تولید کوییک

  • کد خبر : 52911
  • 05 شهریور 1401 - 12:53
تجربه تولید عبور مستقیم ١٠٠ درصدی در مرداد/ موجودی خودروهای ناقص همچنان صفر است/ افزایش ۵۰ درصدی تولید شاهین و ۱۰۰ درصدی تولید کوییک

گروه خودروسازی سایپا در مرداد ماه سال جاری، تولید عبور مستقیم نزدیک به ١٠٠ درصد را تجربه کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا در مرداد ماه سال جاری، تولید عبور مستقیم نزدیک به ١٠٠ درصد را تجربه کرد و این در حالی است که از نیمه مرداد به بعد تمامی تولیدات روزانه به صورت ۱۰۰ درصد عبور مستقیم تولید شده است و  موجودی خودروهای ناقص در این گروه خودروسازی همچنان صفر است.

بر اساس این گزارش، در ماه مرداد سال جاری بیش از ۲۱ درصد بیشتر از مرداد ماه سال گذشته خودرو در گروه سایپا تولید شده است. همچنین گروه سایپا در انتهای مرداد ماه افزایش ۵۰ درصدی تولید شاهین و ۱۰۰ درصدی خودروی کوییک را در کارنامه خود ثبت کرد.

رقم افزایش تولید محصولات گروه سایپا در حالی اتفاق افتاده است که سه خودرو پرتیراژ تیبا، تیبا ۲ و ساینا از خطوط تولید خارج و تولید کوییک و شاهین جایگزین شده است و علی رغم خروج سه خودرو پرتیراژ گروه سایپا همچنان در مسیر بی نظیر رشد تولید حرکت می کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.