• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تجدید میثاق کارگران ورزشکار ذوب‌آهن با شهدا

  • کد خبر : 33857
  • 11 دی 1400 - 15:12
تجدید میثاق کارگران ورزشکار ذوب‌آهن با شهدا

اعضای تیم کارگری ذوب‌آهن اصفهان که مقام سوم مسابقات بسکتبال ایمیدرو ۱۴۰۰ را کسب کردند همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر سر مزار پاک آن شهید حضور یافتند تا به مقام شامخ وی و همه شهدای گلگون کفن ایران اسلامی ادای احترام کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، اعضای این تیم به نمایندگی از مدیران و کارکنان این شرکت پیشرو و شهیدپرور، با نثار گل بر تربت پاک شهید سلیمانی و سایر شهدای گلزار شهدای کرمان با این قهرمانان عرصه غیرت و مردانگی تجدید میثاق کردند.
شایان ذکر است در مسابقات بسکتبال ایمیدرو ( صنایع فولاد و معادن کشور) که به میزبانی شهر کرمان از پنجم تا نهم دی‌ماه برگزار شد، تیم ذوب‌آهن اصفهان رتبه سوم را به دست آورد و تیم های گلگهر سیرجان و مس کرمان نیز به ترتیب  قهرمان و نایب قهرمان شدند .
گفتنی است این دوره از مسابقات با شرکت ۷ تیم، به صورت گروهی برگزار شد و در حالی به کار خود پایان داد که تیم بسکتبال کارگری ذوب‌آهن اصفهان به دلیل مقررات جدید نتوانست از تعدادی از بازیکنان اصلی خود بهره‌مند گردد.در سایر رشته‌ها نیز، زهرا شاهمرادی توانست در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان مقام دوم انفرادی را کسب و نایب قهرمان مسابقات صنایع فولاد و معادن کشور (ایمیدرو) گردد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.