• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تبریک مدیرعامل بانک مسکن به بسیجیان جبهه اقتصادی کشور

  • کد خبر : 30299
  • 29 آبان 1400 - 17:10
تبریک مدیرعامل بانک مسکن به بسیجیان جبهه اقتصادی کشور

همزمان با گرامی داشت هفته بسیج، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با فرخ فولادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن دیدار و این هفته را به بسیجیان و فعالان جبهه اقتصادی کشور تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر محمود شایان در این دیدار که در محل شعبه طالقانی تهران انجام شد، ضمن گفت و گوی صمیمی با کارکنان این شعبه گفت: شعب بانک، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند وتمامی کارکنان باید با روحیه بسیجی در جهت پیشبرد اهداف بانک در این جبهه تلاش کنند.

مدیرعامل بانک افزود: پاسخگویی به نیازهای مشتریان باید از طریق مسوولان مدیریت، روسای شعب وتمامی کارکنان بانک با اولویت‌بندی نیازها انجام شود .

وی بیان کرد : امروزه تمامی همکاران موظف هستند خود را در آیینه وجود مشتریان ببینند و سعی کنندخواسته ها و نیازهای آنان را درک کنند، بطوریکه مشتریان از خدمات بانک رضایت داشته باشند؛ لذا باتفویض اختیارات ابلاغی، حتی بانکداران نیز مسوول رضایتمندی مشتریان و در نهایت تحقق اهداف بانک هستند.

مدیرعامل بانک در پایان این دیدار ضمن تبریک مجدد هفته بسیج به فرخ فولادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن و رییس شعبه طالقانی، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.