• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی فولاد مبارکه رقم خواهد خورد/ تشریح ۱۴ اقدام جدید در روابط عمومی فولاد مبارکه برای تغییر چهره فولاد مبارکه

  • کد خبر : 15196
  • 02 خرداد 1400 - 6:28
تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی فولاد مبارکه رقم خواهد خورد/ تشریح ۱۴ اقدام جدید در روابط عمومی فولاد مبارکه برای تغییر چهره فولاد مبارکه

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در هم‌اندیشی صمیمی مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه گفت: انشاله تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی رقم خواهد خورد و فولادمبارکه در قله اطلاع رسانی خود را نشان خواهد داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی صمیمی مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این هم‌اندیشی صمیمی گفت: در هر دوره از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و همه مدیران و کارشناسان این واحد تلاش کرده اند تا تصویر رسانه ای فولاد مبارکه در شان تولیدات این شرکت باشد و جا دارد از زحمات مدیر قبلی روابط عمومی شرکت که اقدامات سازنده ای را انجام داده اند تشکر ویژه نمایم.

استفاده از همه ظرفیت ها برای گسترش ارتباطات

وی افزود: با حضور بنده به عنوان مدیر روابط عمومی هم قرار شد ظرف زمان کوتاهی فضای روابط عمومی و اطلاع رسانی تغییر پیدا کند و از تمامی ظرفیت‌های فولاد مبارکه استفاده کنیم و ارتباطات رسانه ای خود را گسترش دهیم.

چندین گام رو به جلو؛ نگاه داخلی و خارجی به فولادمبارکه تغییر کرده است

وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته که با اعتماد مهندس عظیمیان بنده در جایگاه مدیریت روابط عمومی فولادمبارکه قرار گرفتم، تلاش بر این بود که روابط عمومی را در بخشهای مختلف چندین گام به جلو به پیش ببرم، البته شرکت فولادمبارکه دچار حواشی شده بود و به ناحق مسائلی راجع به شرکت مطرح می‌شد و وظیفه ما بود که در خط مقدم قرار بگیریم و بجنگیم و این تصویر را تغییر دهیم. خوشبختانه بر اساس جمع بندی و نظراتی که دوستان مطرح می‌کنند از منظر داخلی و خارجی نگاه به مجموعه فولادمبارکه در این مدت تغییر کرده است.

به دنبال تثبیت فولاد مبارکه به عنوان یک ارزش و سرمایه ملی برای جمهوری اسلامی ایران هستیم/ بزودی روابط عمومی فولاد مبارکه را به عنوان قطب روابط عمومی ایران مطرح خواهیم کرد/ تشریح 14 اقدام جدید در روابط عمومی فولاد مبارکه برای تغییر چهره فولاد مبارکه

ارائه تصویر واقعی از دستاوردهای فولاد مبارکه

نباتی نژاد با بیان این مطالب خاطرنشان کرد: در همین مدت کوتاه ارتباطات وسیعی با رسانه های تخصصی و عمومی شهرستان مبارکه، اصفهان و رسانه های ملی برقرار کردیم و دستاوردها، رکوردها و بیش از هزاران خبر از شرکت فولاد مبارکه در اکثر قریب به اتفاق رسانه های کشور منتشر شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به جلسه دیدار با فرماندار مبارکه اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای ای که با فرماندار مبارکه داشتم ایشان عنوان کرد به پاس تلاش های شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته مشکلات در شهرستان مبارکه به حداقل رسیده در صورتی که قبلا به این شکل نبوده است و این نشان‌دهنده این است که همه همکاران روابط عمومی در خط جبهه مقدم در تلاش هستند تا تصویر واقعی فولاد مبارکه به درستی دیده شود.

با حمایت مدیر عامل تا آخر سال گام‌های بلندتری بر می داریم

وی افزود: ما بنا داریم تا آخر سال گام‌های بلندتری در روابط عمومی فولاد مبارکه برداریم و تا بتوانیم واقعی تر و شفاف تر دستاوردهای این مجموعه عظیم صنعتی را به افکار عمومی معرفی کنیم.

نباتی نژاد به حمایت های بی دریغ مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: در تمام مدت حضور بنده، حمایت های بی دریغ مهندس عظیمیان شامل حال روابط عمومی بوده و هر درخواستی با موافقت و حمایت ایشان همراه شده است که این نشان‌دهنده اعتماد ایشان به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است و البته این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند و ما باید فعالیت مان را بیشتر کنیم چرا که اگر حمایت‌های پدرانه مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه نبود، خبری از اتفاقاتی که در مجموعه رخ داده است؛ وجود نداشت.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فعالان و مدیران در حوزه روابط عمومی گفت: مدیرعامل فولاد مبارکه برای بخش روابط عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و در حوزه‌های روابط عمومی اگر این نگاه حاکم باشد، به طور قطع موفقیت در این بخش افزایش خواهد یافت.

به دنبال تثبیت فولاد مبارکه به عنوان یک ارزش و سرمایه ملی برای جمهوری اسلامی هستیم

نباتی نژاد افزود: ما تحت لوای شرکت فولادمبارکه هستیم و تلاش می‌کنیم تا این شرکت به عنوان یک ارزش و سرمایه ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد و اسم اشخاص خیلی در این زمینه مهم نیست.

تشریح ۱۴ اقدام جدید در روابط عمومی فولاد مبارکه

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه  به تشریح اقدامات صورت گرفته در مدت زمان حضورش در روابط عمومی پرداخت و گفت: از همکاران خود و مدیران روابط عمومی تشکر می کنم که در این مدت با تلاش خود کارها را به سامان رساندند و ما در این سه ماه  توانستیم علاوه بر تغییر روندهای اساسی در روابط عمومی، کارهای جاری را هم به شکل مطلوب دنبال کنیم که این کارها در ۱۴ اقدام خلاصه می شود .

برترین انیمیشن صنعتی ساخته شده در جهان

وی افزود: اولین اقدام مهم ساخت انیمیشن «از سنگ تا رنگ» به مدت ۵۰ دقیقه بود که بر اساس نظر کارشناسان یکی از بهترین انیمیشنی است که تاکنون در حوزه صنعت ساخته شده است و حتی به نقل سازنده آن شاید برترین انیمیشن صنعتی ساخته شده در جهان باشد. زیرا با واقعیت هیچ تفاوتی ندارد و قابل استناد است. این انیمیشن قرار است از شبکه مستند نیز پخش شود و این یکی از تولیدات فاخر شرکت فولاد مبارکه در این مدت بوده است.

۱۰۰ ثانیه؛ فولاد مبارکه در هفته ای که گذشت

وی ادامه داد: از ۳ هفته گذشته تهیه نماهنگ با عنوان «۱۰۰ ثانیه» آغاز شد؛ به این شکل که در طول هفته اخبار فولاد مبارکه در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه آماده شده و در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود و قرار است با صدای و سیمای اصفهان نیز به توافق برسیم که در رسانه تلویزیونی نیز پخش شود و ظرفیت جدیدی است که به فولادمبارکه اضافه شده است و تاکنون در در شبکه های اجتماعی بازخورد بسیار مثبتی داشته است.  

برنامه تلویزیونی «برخط» و پخش آنلاین برنامه ها

نباتی نژاد گفت: تولید برنامه تلویزیونی «برخط» که به صورت هفتگی از شبکه اصفهان به مدت ۷ دقیقه پخش می‌شود یکی دیگر از اقدامات در روابط عمومی فولادمبارکه بوده است. همچنین امروز جلسه روابط عمومی به صورت آنلاین و زنده پخش شد و قرار است سایر برنامه های فولادمبارکه اعمم از همایش ها و سیمنارها، نشست ها و… به صورت مستقیم و ارتباط زنده پخش شود.

تور بازدید ۳۶۰درجه فولادمبارکه

وی ادامه داد: تور بازدید ۳۶۰درجه فولادمبارکه نیز از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. به این صورت که خطوط تولید فولادمبارکه به صورت مجازی قابل رویت است و از طریق سایت شرکت می‌توان از آنها بازدید کرد.

رادیو فولاد از هر کجای جهان گوش کنید

نباتی نژاد ادامه داد: «رادیو فولاد» نیز که از قبل در مجموعه روابط عمومی فولادمبارکه وجود داشته، اکنون قرار است در چند بخش فعالیت کند. به این صورت که یک سایت برای آن تهیه شده و می‌توان از هرنقطه ای از جهان این رادیو را گوش داد. رادیو داخلی و رادیو تولید که با همکاری رادیو اصفهان هفته ای ۲ بار برنامه زنده پخش خواهد شد. همچنین قابلیت پخش برنامه های سراسری نیز از طریق این رادیو فراهم خواهد شد.

خبرنامه متفاوت در فرم و محتوا

نباتی نژاد تغییر در خبرنامه فولاد از لحاظ محتوایی را یکی دیگر از اقدامات روابط عمومی دانست و گفت: صفحه آرایی و تغییر گرافیکی خبرنامه و همچنین تغییر در ساختار محتوایی خبرنامه از دیگر اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر است.

ایراسین؛ مرجعی برای همه صنایع کشور

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه افزود: از این پس پایگاه خبری ایراسین به صورت رسمی برای فولادمبارکه فعالیت می کند؛ البته این پایگاه خبری در گذشته نیز فعالیت داشته است و بنده شمار را به بازدید از این سایت خبری دعوت میکنم؛ چرا که در این پایگاه خبری یک تیم تخصصی در حوزه صنعت در حوزه تولید محتوا وجود دارد و چتری روی همه صنایع باز کرده تا به یک مرجع برای مباحث خبری تبدیل شود.

تبدیل شدن به برترین پایگاه خبری تخصصی در کشور

وی ادامه داد: پایگاه خبری ایراسین متعلق به کل گروه فولادمبارکه است و ما بنا داریم تا پایان سال آن را به برترین پایگاه خبری تخصصی در کشور تبدیل کنیم.

تجهیز سالن اجتماعات شهدای فولاد مبارکه و ایجاد نمایشگاه مدرن دائمی

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته روابط عمومی را این چنین برشمرد و گفت: احداث و تجهیز سالن اجتماعات شهدای فولاد مبارکه برای بازدیدها و دورهمی ها و همچنین ایجاد نمایشگاه دائمی فولاد مبارکه در ورودی خط نورد گرم از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت است و اکنون تمام اطلاعات خطوط تولید و بخش‌های مختلف در این نمایشگاه گنجانده شده و از این پس هر کس بخواهد از فولاد مبارکه بازدید کند ابتدا از این نمایشگاه بازدید کرده و پس از آن وارد خطوط تولید فولاد مبارکه می‌شود.

ساخت ۲ مستند ورزشی و همکاری با شبکه ۳

نباتی نژاد افزود: بنا به درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان ساخت ۲ مستند یکی برای ورزشگاه بزرگ نقش جهان با همکاری شبکه ۳ و دیگری مستند ورزشگاه شهید قاضی کاپیتان اسبق سپاهان را از امروز کلید خواهیم زد و امیدواریم در ۳ ماه آینده این مستندها ساخته شود.

سامانه جامع مسابقات؛ الگوی بی مانند برای همه موسسات پرجمعیت کشور

وی ادامه داد: از سیستم جامع مسابقات با قابلیت های فراوان نیز رونمایی انجام خواهد شد که این سامانه منجر به ایجاد یک زیرساخت عالی در حوزه فرهنگی خ و اکنون واهد شد. این سامانه روی سایت شرکت قرار گرفته است و پرسنل فولاد با وارد کردن کد پرسنلی می توانند در مسابقات مختلف شرکت کنند.  سامانه ای که می تواند الگویی برای همه موسسات پرجمعیت کشور باشد و نمونه مشابه ندارد.

بهسازی باغچه شخصیت ها

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ادامه معرفی فعالیت های صورت گرفته به بهسازی باغچه شخصیت ها اشاره کرد و گفت: یک بستر بسیار خوبی برای معرفی شخصیت هایی که از ابتدا تاکنون از فولاد مبارکه بازدید کرده بودند در فولاد مبارکه وجود داشت که این بستر با بهسازی وتغییرات شکلی مخصوصا در فضاسازی و تغییر تابلوها و دو زبانه شدن این تابلوها به روند قابل قبولی دست پیدا کرده است و از این به بعد یک بستر مناسب گردشگری برای بازدید از فولادمبارکه تبدیل خواهد شد.

۱۴ اقدام جدید در راستای تغییر چهره فولاد مبارکه

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: این ۱۴ اقدام در ۲ ماه اخیر برای تغییر چهره فولادمبارکه انجام شده و شاید بیش از ۱۰ها هزار خبر با کمک همه ظرفیتهای خبری و رسانه ای تولید گشته  است.

تحقق جهش تولید و اشاره رهبری در پیام نوروزی

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه گفت: ما خرسندیم که توانستیم صحبتهای مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم؛ زیرا ایشان در پیام نوروزی خود به جهش تولید در ۳ صنعت اشاره کردند که یکی از آنها در فولاد مبارکه بوده و لازم دانستیم که آن را اعلام کنیم.

تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی رقم خواهد خورد

وی در پایان گفت: البته باید تلاش کنیم تا اگر ایرادی در کار وجود دارد برطرف شود و با همکاری روابط عمومی انشاءالله تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی رقم خواهد خورد و فولادمبارکه در قله اطلاع رسانی خود را نشان خواهد داد.

 البته ۱۰ ظرفیت جدید برای روابط عمومی و رسانه در دست بررسی و ایجاد شدن است. زیرا همانطور که در تولید قطب صنعت فولاد هستیم، در فولاد مبارکه باید قطب رسانه ایران و حتی جهان باشیم که با همراهی مدیران و مسئولان و حمایت نماینده محترم مبارکه این مسیر را ادامه خواهیم داد.  

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.