• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

تا پایان امسال ۶۰ درصد خدمات بانکی شعب بانک گردشگری، غیرحضوری انجام می‌شود

  • کد خبر : 35557
  • 26 دی 1400 - 14:11
تا پایان امسال ۶۰ درصد خدمات بانکی شعب بانک گردشگری، غیرحضوری انجام می‌شود

با هدف تسهیل در فرایندهای ارائه خدمات بانکی به مشتریان، در راستای یکی از ماموریت‌های اصلی بانک گردشگری، مطالعات شعبه مجازی در سال ۹۸ کلید خورد. این محصول در سال ۹۹ در برنامه توسعه قرار گرفت و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های فنی، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ رسما از سامانه “شباهنگ” رونمایی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، هدف از عملیاتی کردن سامانه “شباهنگ” این بود که علاوه بر ارائه خدمات ویژه به مشتریان بانک گردشگری، سرویس‌هایی هم در حوزه پرداخت برای تمام مشتریان شبکه بانکی کشور داشته باشیم که هم بتوان خدمات عمومی را در اختیار کاربران قرار داد و هم اینکه کاربران “شباهنگ” ترغیب شوند همزمان از خدمات بانک گردشگری هم استفاده کنند.
با افتخار باید گفت که بانک گردشگری برای نخستین بار به طور ۱۰۰ درصد افتتاح حساب غیرحضوری (آنلاین) را تحت عنوان شعبه بانکی هوشمند نوین بانک گردشگری “شباهنگ” رونمایی کرد. تاکنون شمار زیادی از مشتریان بانک گردشگری موفق شدند که از این طریق افتتاح حساب آنلاین داشته باشند و درخواست کارت نقدی هم بدهند.
بر اساس برنامه‌های در دست اجرا، قرار است تا پایان امسال حدود ۶۰ درصد امور بانکی در شعب بانک گردشگری از طریق سامانه “شباهنگ” انجام شود اما در چشم انداز بانک تمام تلاش بر این است تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به حدود ۹۰ درصد خدمات شعب در سامانه “شباهنگ” برسد.
رونمایی از این خدمت همزمان با رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس به عنوان بزرگترین باشگاه ورزشی کشور مصادف شد تا هواداران پرسپولیس بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک گردشگری، کارت هواداری خود را به صورت آنلاین و رایگان در آدرس اعلام شده دریافت کنند.
هر چند بانک گردشگری نسبت به بانک های دیگر شعب کمتری دارد اما توانست با ارائه این خدمت جدید، مشتریان زیادی از تمام شهرها و حتی روستاها در نقاط مختلف کشور جذب کند که با داشتن شناسنامه و کارت ملی خود در مدت حدود ۴ دقیقه افتتاح حساب آنلاین داشته باشند و درخواست کارت خود را بدهند تا به صورت رایگان از طریق پست به دستشان برسد.
**محصول اپلیکیشن گردش‌پی
از خرداد ماه امسال تاکنون تا پایان شهریور ماه ۲۰۰ هزار نفر در گردش‌پی (اپلیکیشن خدمات ارزش افزوده بانک) جذب شده که حدود ۳۰ هزار نفر افتتاح حساب موفق و صدور کارت بوده که نیمی از آنها متعلق به صدور کارت هواداری پرسپولیس و نیم دیگر صدور کارت نقدی است.
بر اساس این گزارش، سرویس جدید بانک گردشگری سبب شد تا تحول خوبی در سطح کشور اتفاق بیفتد به طوری که بانک‌های دیگر هم پس از بانک گردشگری بتوانند از محصولاتشان رونمایی کنند که نشاندهنده این است که بانک گردشگری توانست به سمت بانکداری دیجیتال برود و به اهدافش برسد. البته تلاش مدیران بانک این است که تمام خدمات شعب بانک گردشگری را بتوان در سامانه “شباهنگ” به صورت غیرحضوری (آنلاین) داشت تا هیچ کاربر و مشتری بانک برای انجام امور بانکی اش (به جز موارد خاص مانند دریافت تسهیلات) نیازی به مراجعه حضوری به شعب نداشته باشد.
**رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن “گردش‌پی” در نمایشگاه اینوکس ۲۰۲۱
نسخه جدید اپلیکیشن “گردش‌پی” بانک گردشگری نیز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (اینوکس ۲۰۲۱ ) رونمایی شد.
در نسخه جدید اپلیکیشن گردش‌پی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس می‌توانند با پیش‌بینی نتیجه مسابقات برای پرسپولیس، از جوایز ارزنده درنظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.
نسخه جدید اپلیکیشن گردش‌پی به گونه ای است که کاربران بتوانند به راحتی فرایند افتتاح حساب ، صدور کارت و انجام تراکنش های روزمره شان را انجام دهند.
قابلیت‌های نسخه جدید اپلیکیشن گردش‌پی، شامل بهبود عملکرد سیستم، ارتقاء امنیت، تغییر رابط کاربری، پشتیبانی از Dark Mode ، صدور آنلاین کارت هدیه و ارسال به سراسر کشور، مشاهده موجودی کارت متصل به شبکه شتاب و همچنین سامانه مدیریت چک صیادی است.
در چشم انداز اپلیکیشن گردش‌پی نیز قرار گرفتن در فهرست ۵ اپلیکیشن پرداخت کشور و انعقاد قرارداد همکاری با تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو شبکه شتاب در کشور دیده شده است.
” گردش‌پی”، اپلیکیشنی رایگان است که امکان استفاده از خدمات بانکی و پرداختی را برای همه کاربران فراهم کرده است. امور بانکی در “گردش‌پی” بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام می‌شود.
برای بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن کاربردی می‌توان به آدرس shabahang.tourism-bank.com مراجعه و آخرین نسخه Android و iOS اپلیکیشن گردش‌پی را دریافت کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.