• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

تاکید معاون امور شعب بانک ملی ایران بر ارائه خدمات مالی گسترده به اقشار نیازمند

  • کد خبر : 44675
  • 17 اردیبهشت 1401 - 13:02
تاکید معاون امور شعب بانک ملی ایران بر ارائه خدمات مالی گسترده به اقشار نیازمند

سرپرست معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران در دیدار با استاندار لرستان با بررسی تقویت راه های همکاری، بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه در استان لرستان تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در سفر به استان لرستان به همراه فرهاد معقول معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین » اظهارداشت: بانک ملی ایران آمادگی کامل دارد تا با ارائه خدمات مالی بهینه و گسترده در طرح های توسعه استان سرمایه گذاری و مشارکت کند.
وی در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران همواره در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد، سازمان بهزیستی، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره)، بنیاد برکت و سایر تکالیف محوله از سوی دولت پیشتاز و پیشگام بوده است.
در ادامه فرهاد زیویار استاندار لرستان ضمن اظهار رضایت از عملکرد بانک ملی ایران در استان، رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی با مشارکت و حمایت های بانک در جهت محرومیت زدایی و توسعه استان را حائز اهمیت و اثر گذار دانست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.