• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

تاکید مدیر عامل گروه سایپا بر تولید و‌ عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت خودرو

  • کد خبر : 53643
  • 12 شهریور 1401 - 18:09
تاکید مدیر عامل گروه سایپا بر تولید و‌ عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت خودرو

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد بر عرضه قطعات استاندارد، شناسنامه دار و با کیفیت خودرو در حوزه خدمات پس از فروش تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، محمد علی تیموری در بازدید از غرفه شرکت همراه خودرو سایپا در نمایشگاه مشهد گفت: در شرایطی که دولت تصمیم جدی گرفته است تا از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری شود باید به قدری قطعات تولید داخل استاندارد، شناسنامه دار و با کیفیت مناسب در شرکت های قطعه ساز سایپا و سایر شرکت های بخش خصوصی قطعه ساز مرتبط، تولید و عرضه شود که هیچ کمبودی را در بازار شاهد نباشیم.

او افزود: با برخورد قاطع دولت با کالاهای قاچاق و تقلبی، بازار تشنه قطعات اصلی و با کیفیت خواهد بود و شرکت های تامین کننده و خدمات پس از فروش باید عرضه کافی قطعات را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر عامل و نائب رییس هیئت مدیره گروه سایپا مهم ترین وظیفه شرکت ها را دقت لازم و  فنی و تخصصی در تولیدات داخلی قطعه سازی خود دانست و افزود : تقویت و تنوع تولیدات، مهیا سازی زیرساخت ها در شرایط تحریمی و توجه به نیازهای کشور با ایجاد فرصت های جدید که رشد و تحول صنعت خودروسازی را به همراه بیاورد از مهم ترین برنامه ها و اولویت گروه سایپا می باشد.

تیموری تصریح کرد: عرضه قطعات خودرو به بازراهای داخلی و‌ صادرات آن به بازارهای هدف از برنامه های شرکت های قطعه ساز گروه خودروسازی سایپا است و در این راستا همسو با سیاست های وزارت صمت به تولید و پشتیبانی و عرضه قطعات شناسنامه دار و استاندارد در نمایندگی های فروش و تعمیرگاه های مجاز سایپا و بازارهای مختلف برنامه ریزی لازم را انجام و در حال اجرا هستیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.