• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

تاکید رییس جمهور بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی

  • کد خبر : 33885
  • 11 دی 1400 - 16:58
تاکید رییس جمهور بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی

رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی، گفت: تا تکمیل زیرساخت‌ها در برخی شهرها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از اجتماع و ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری مجوزهای لازم صادر شده تا مشکلی برای شهروندان بوجود نیاید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجران افغانستانی و سایر کشورها که به هر شکلی در کشور حضور دارند، اظهارداشت: برای قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا ضرورت دارد برای واکسیناسیون همه افراد بویژه مهاجرین اقدام شود.

رییسی همچنین با تاکید بر انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، گفت: لازم است استان‌های مرزی تردد افراد از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را با دقت و جدیت کنترل کنند و از همه این افراد تست کرونا گرفته شود و به برگه‌های تست که بعضا جعلی هستند، اکتفا نکنند چرا که هرگونه سهل انگاری در این زمینه، زحمات همه کادر درمان و دست اندرکاران مقابله با کرونا را از بین می‌برد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت پیگیری واکسیناسیون عمومی بویژه اهمیت تزریق دُز سوم، اظهارداشت: بدون تردید واکسیناسیون عمومی می‌تواند در مقابل ویروس کرونا مصونیت ایجاد کند و باید با قوت ادامه یابد.

رییس دولت سیزدهم یادآورشد: طرح شهید سلیمانی در پیش بینی و پیشگیری از بیماری کرونا برکات فراوانی داشته است و ادامه آن ضروری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.