• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تاکید دکتر فتحی پور برتبیین تفکرات سازمانی شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم

  • کد خبر : 52780
  • 02 شهریور 1401 - 20:28
تاکید دکتر فتحی پور برتبیین تفکرات سازمانی شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان گفت: استفاده از دانش بومی و اشتغال زایی دو مولفه گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان در اجرای طرح های توسعه ای بود که بخشی از این طرح ها همزمان با هفته دولت به مرحله اجرا رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، دکتر ارسلان فتحی پور در آغاز اولین روز از هفته دولت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی سیاسیون در خدمت به مردم و همچنین الگوی مردم در زندگی فردی هستند و امروز یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر کسانی  هستند که عزت ایرانی و سربلندی وطن را برنمی تابیدند.

وی در ادامه اظهار داشت: گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایران به عنوان یک شرکت با رویکرد حمل و نقل چند وجهی در یک سال گذشته به همت مدیران و کارکنان خود توانست در اشکال مختلف حمل و نقل حضوری موثر و چشم گیر داشته باشد.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان گفت: در بخش ریلی شرکت نورالرضا توانست با تکیه بر دانش داخلی نرم افزار افق که قابلیت نظارت بر ماموران قطار و رفتار مهمانداران و همچنین نظارت مالی دارد را تهیه کند که هم زمان با هفته دولت رونمایی خواهد شد.

دکتر فتحی پور با اشاره به اینکه  شرکت نورالرضا توانست مجوز ۵ ستاره شدن ناوگان تهران شیراز را اخذ کرده و در پیش فروش شهریور ماه اعمال کند، گفت: این شرکت با تکیه بر دانش بومی و در راستای منویات مقام معظم رهبری طبق شعار سال طرح توسعه ناوگان خود را اجرایی کرده است.

وی در ادامه اظهارداشت: ناوگان ریل شرکت مهتاب سیر جم به دلیل سن بالا و فرسودگی نیاز به بازسازی داشت که به این منظور برنامه پنج ساله ای برای بازسازی تنظیم کرد که مقارن با هفته دولت فاز اول بازسازی آغاز می شود.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان با اشاره به فعالیتهای شرکت تیتان مارین و با تاکید بر اینکه شرکت تیتان مارین هم برای توسعه ناوگان خدمات بندری در حال مذاکره است، گفت: این شرکت علی رغم سالهای گذشته توانست با اتکای به توان متخصصان و تیم ویژه ای که داشت ناوگان خود را تعمیر کند و از تحمیل هزینه های گزاف تعمیر جلوگیری کند.

دکتر فتحی پور افزورد: شرکت بین المللی خط صبا نیز در راستای پیش برد اهداف شرکت و خدمات رسانی بیشتر با سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد ریالی کشنده های خود را از ۶۱ به ۷۱ رساند.

وی گفت: شرکت بین المللی خط صبا در راستای تحقق منویات رهبری و با اتکای به شعار سال درصدد ایجاد دو شعبه در بندر امیرآباد و بندر انزلی است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان اظهار داشت: در این هفته باید به نوعی به تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر بپردازیم چرا که با وجود مدت کوتاه مسولیت به عنوان یک الگوی به تمام معنای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی مطرح هستند./

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.