• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تاکید بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان در بانک ملی ایران

  • کد خبر : 58585
  • 29 آبان 1401 - 9:10
تاکید بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان در بانک ملی ایران

در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب مرکزی بانک ملی ایران بر سرویس دهی مطلوب به مشتریان، توجه به شاخص های عملکردی و افزایش سهم بازار تاکید شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رییس هیات مدیره بانک در این همایش که با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره،صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدجواد داوری رییس اداره امور شعب مرکزی تهران، تنی چند از روسای ادارت کل، معاونان و کارشناسان این اداره امور برگزار شد، با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور فعال در بازار، توجه به تمام شاخص های عملکردی، سرویس دهی مناسب برای مشتریان، تلاش برای مدیریت رفع مشکلات و… از مهم ترین وظایف همکاران در شعب هستند، گفت: باید به صورت مدیریت شده از امکانات استفاده کرد و اکنون عزم و اراده قوی برای مطلوب سازی وضعیت فعلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز راه نجات سازمان ها و بانک فناوری است و باید روی پتانسیل ها تمرکز شود، افزود: بسترها در اداره امور شعب مرکزی وجود دارد و اکنون تغییرات آغاز شده است.

شفیعی با تاکید بر اینکه باید ناترازی بانک را بهبود بخشیم، ادامه داد: این ناترازی مربوط به تصمیمات دولت درباره تسهیلات تکلیفی محوله و سایر تکالیف است که قطعا راه حل آن یکباره نیست و برای حل و فصل آن باید زمان و حوصله به خرج داد.

رییس هیات مدیره بانک روند کاهش زیان انباشته بانک را نشان از صحیح بودن مسیر پیش رو دانست و تاکید کرد: این مسیر باید با دقت بیشتری ادامه یابد و امیدواریم تغییرات خوبی اتفاق بیافتد.

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک نیز با بیان اینکه رفع ناترازی بانک و کسب سهم از بازار بانکی دو مقوله بسیار مهم و ضروری است، گفت: افزایش سهم از بازار نیازمند عمل گرایی حوزه ها و شعب است بنابراین همکاران شعب باید در بازارها حرکت کرده و حضوری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه سهم بانک از مشتریان حقوقی باید افزایش یابد، تصریح کرد: ارتباط گیری و تعامل با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و روسای شعب باید توجه ویژه تری به مشتریان خاص داشته باشند.

همچنین باید جلوی خروج منابع گرفته شود که برای تحقق این مهم، می توان روی نگهداشت مشتریان تمرکز کرد.مونسان با تاکید بر ظرفیت های بازار بورس کالا عنوان کرد: بانک ملی ایران نخستین بانکی بود که در سال ۸۶ وارد این بازار شد و امروز باید ظرفیت های خود برای خریداران و عرضه کنندگان را تجهیز کند.

همچنین بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران هم با تاکید بر اینکه باید خرد جمعی در شعب حاکم باشد، گفت: مدیران باید الگوی مطلوبی برای همکاران در تمامی زمینه ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه تیم بازاریابی باید در شعب فعال باشد و ارتباط همکاران صف و ستاد بیشتر شود، بیان کرد: در فضای رقابتی امروز باید ابزارهای جذب منابع ارزان قیمت در شعب رصد شود؛ البته حد اعتباری نیز باید مراعات شود.

محمدجواد داوری رییس اداره امور شعب مرکزی تهران نیز گزارش از کارنامه عملکرد اداره امور در جذب منابع، حواله های ارزی، مصارف اعتباری، تسهیلات اعطایی، مطالبات غیرجاری، تعهدات، وضعیت شاخص ها میان سایر بانک ها و… ارایه کرد. در پایان نیز مدیران بانک به سوالات کارشناسان و حاضران نشست پاسخ دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.