• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تاکید بر تقویت شاخص ها و اهداف عملیاتی شعب بانک ملی ایران

  • کد خبر : 19137
  • 25 تیر 1400 - 9:01
تاکید بر تقویت شاخص ها و اهداف عملیاتی شعب بانک ملی ایران

مدیر امور شعب منطقه یک کشور در سفر خود به استان کردستان بر تقویت شاخص ها و اهداف عملیاتی شعب و حمایت بانک در ارایه تسهیلات جهت ایجاد و توسعه طرح های تولیدی در این استان تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در سفر به استان کردستان از شعب مرکزی، میدان آزادی و آبیدر در شهر سنندج و شعب مریوان، بازار، گمرک باشماق، زریوار و میدان سرباز در شهر مریوان بازدید و ضمن دیدار با همکاران، بر دستیابی به اهداف و تقویت شاخص های عملیاتی بانک از جمله منابع، مصارف، ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی و دیگر شاخص های عمده تاکید کرد.
وی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به اقدامات بانک از جمله اعطای تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی، حمایت از اقشار محروم و مستضعف و نیز اقدامات حوزه مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد.
در بخش دیگر این سفر، نجف زاده از سه واحد تولیدی فعال استان شامل شرکت جاودان ستاره زیویه تولید کننده انواع اشترودل، کیک و کلوچه با نام تجاری بوتو، شرکت زرین بنای پارسیان تولیدکننده انواع پروفیل upvc با نام تجاری سیندژ و شرکت تولیدی و ماشین سازی آگرین کردستان که با تسهیلات بانک ملی ایران ایجاد و راه اندازی شده اند، بازدید کرد.
مدیر امور شعب منطقه یک کشور همچنین در جلسه ای ترکیبی حضوری- وبیناری که با حضور مدیران اداره امور، روسای حوزه ها، بازرسان، کارشناسان، روسای دوایر و کلیه روسای شعب بانک ملی استان کردستان برگزار شد، به بررسی اهداف بانک و برخی شاخص ها در استان پرداخت و بر ضرورت تلاش مضاعف همکاران جهت دستیابی به اهداف عملیاتی تاکید کرد.
علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان کردستان نیز به بیان عملکرد مطلوب این اداره امور در بخش های شاخص های عملیاتی، بازاریابی و مشتری مداری، اقدامات پشتیبانی و مسئولیت های اجتماعی در استان پرداخت.
در پایان نجف زاده از روند پیشرفت فیزیکی و عملیات نوسازی شعبه زریوار مریوان که در جریان اغتشاشات سال ۱۳۹۸ به آتش کشیده شده بود، بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=19137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.