• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

تامین مسکن دغدغه خاص کادر درمان و پزشکی کشور است

  • کد خبر : 3222
  • 06 آذر 1399 - 19:17
تامین مسکن دغدغه خاص کادر درمان و پزشکی کشور است

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، با بیان اینکه تامین مسکن دغدغه خاص کادر درمان و پزشکی کشور است، گفت: روسای بانک های کشور برای خدمت رسانی به کادر درمان و سلامت انگیزه کافی دارند. به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، سردار حسن زاده در جریان بازدید از برپایی و جریان فعالیت […]

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، با بیان اینکه تامین مسکن دغدغه خاص کادر درمان و پزشکی کشور است، گفت: روسای بانک های کشور برای خدمت رسانی به کادر درمان و سلامت انگیزه کافی دارند.

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، سردار حسن زاده در جریان بازدید از برپایی و جریان فعالیت میز خدمت بانک مسکن در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا،ارائه میز خدمت یک اقدام جاری برای بسیجان در ادارات و وزارتخانه ها است که از سال های گذشته وجود داشته است.

وی افزود: سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه محمدرسول الله (ص) در طول سال در مناسبت های مختلف در مناطق محروم، مساجد یا سایر محل ها میز خدمت برگزار می کند. ضمن اینکه دستگاه های اجرایی واقعا همکاری می کنند.و خدمات خود را ارائه می دهند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) افزود: با توجه به اینکه کادر درمانی و کادر سلامت نزدیک به ۹ ماه گذشته عاشقانه، فداکارانه و ایثارگرانه در محیط های بیمارستانی خدمات ارائه می دهند و برای بیماران وقت گذاشتند.

وی گفت: در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) چهار شهید سلامت داشتند و بخش قابل توجهی از کادر پزشکی و درمان مبتلا شدند. بنابراین امسال بسیجیان تصمیم گرفتند میز خدمت در بیمارستان های تهران بزرگ برپا شود و خدمات خود را در محیط های بیمارستانی به کادر درمان ارائه دهند که احتمالا بسیاری از آنها نتوانستند امور جاری و اداری خود را انجام دهند.

سردار حسن زاده ادامه داد: نخست اینکه این نوع ارائه خدمت بسیجی وار و جهادی است، این که ما می توانیم خدمات خود را انقدر با سهولت به مردم ارائه دهیم که این یک تفکر خوبی است که با همکاری ادارات و وزارتخانه ها انجام می شود. دوم اینکه دستگاه های اجرایی با برپایی میز خدمت به کادر پزشکی و درمان ثابت کردند که دیده می شوند و کارهای ارزشمند آنها دیده می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه خدمات خوبی با حجم بسیار قابل توجه در حوزه های مختلف از جمله تسهیلات بانکی و مشاوره های حقوقی به کادر درمان در قالب برپایی میزخدمت در بیمارستان ها به کادر درمان ارائه شده است، افزود: بر اساس گزارشات واصله بسیاری از مشکلات حقوقی کادر پزشکی بدون مراجعه آنها به مجموعه های قضایی برطرف شده است. در حوزه‌های خدمات بانکی، کارت سوخت، انشعابات آب، برق و گاز و سایر موارد خدمات ارزشمندی به کادر داده شده است.

وی درباره مشکلات مسکن کادر درمان افزود: از همه بانک ها به ویژه بانک مسکن که در این طرح مشارکت کردند تشکر می‌کنیم که تسهیلات خوبی را برای حمایت از کادر درمان ارائه کردند.

سردار حسن زاده گفت: یکی از مشکلات خاص کادر درمانی بحث مسکن است؛ اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم یک انگیزه خوبی را به آنها تزریق کردیم؛ خیلی امیدواریم که این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و ماموریتی به دکتر قریشی رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها داده شد تا این موضوع را پیگیری کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تاکید کرد: روسای بانک های کشور برای خدمت رسانی به کادر درمان و سلامت انگیزه کافی دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.