• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

تامین اجتماعی همدان در پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردمی رتبه برتر کسب کرد

  • کد خبر : 50929
  • 08 مرداد 1401 - 13:45
تامین اجتماعی همدان در پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردمی رتبه برتر کسب کرد

میز خدمت به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور نماینده ویژه مدیر عامل سازمان(اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان) در پی سفر رئیس جمهور به استان همدان برپا شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دستگاه‌های مختلف اجرایی همدان در حاشیه سفر ریاست محترم جمهوری به این استان نسبت به برپایی سایت ارائه خدمت به مردم اقدام نمودند. در این راستا به دستور دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان و با حضور نماینده تام الاختیار مدیرعامل (اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان)، با همراهی مدیر درمان و مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان نسبت به برقراری سایت ارائه خدمت به جامعه هدف  اقدام شد.

با توجه به بازدیدهای مقامات نهاد ریاست جمهوری،وزارت کار و استانداری همدان و نیز ارزیابی نهاد ریاست جمهوری، سازمان تامین اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر ( مقام سوم ) از بین سی دستگاه اجرایی در استان همدان شد .

شایان ذکر است میز خدمت سازمان تامین اجتماعی با حضور آقای زین العابدین امیراحمدی نماینده مدیر عامل سازمان، دکتر حسن عروتی موفق مدیر درمان و جواد جمور مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان به مدت دو روز در تاریخ پنجم و ششم مرداد ماه از ساعت ۸ لغایت ۱۸ در محل اداره کل تامین اجتماعی همدان دایرشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.