• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تأکید مدیرعامل بانک مهر ایران بر جلب رضایت مشتریان

  • کد خبر : 8718
  • 15 بهمن 1399 - 18:29
تأکید مدیرعامل بانک مهر ایران بر جلب رضایت مشتریان

دکتر مرتضی اکبری در بازدید از شعب استان کرمانشاه بر جلب رضایت مشتریان و تلاش برای جذب مشتری بیشتر تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک در سفر به استان کرمانشاه از ستاد و تعدادی از شعب بانک بازدید کرد. وی در این بازدیدها نکاتی را برای بهبود روند فعالیت کارکنان مورد تأکید قرار داد. اکبری با اشاره به اهمیت تلاش برای جذب مشتری بیشتر از سوی کارکنان شعب، جلب رضایت مشتریان را نیز از مهم‌ترین مواردی دانست که لازم است کارکنان بانک مورد توجه قرار دهند. وی همچنین بر آسان‌گیری ضمانت برای دریافت تسهیلات تأکید کرد و گفت: لازم است کارکنان در سریع‌ترین زمان ممکن کار مشتریان را انجام دهند. اکبری به کارکنان یادآوری کرد که پیگیر وصول مطالبات باشند و سعی کنند تا جای ممکن شعبه‌ای که در آن کار می‌کنند با مطالبات غیرجاری روبرو نشود. گفتنی است اکبری علاوه بر ساختمان مدیریت شعب استان کرمانشاه، از شعب میدان آزادی، فاطمی، شریعتی، مدرس، ولی‌عصر، بلوار طاق بستان، لاله مسکن و آبادانی مسکن نیز بازدید کرد. در این سفر وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، نجدی مدیر امور استان‌ها و محمدی رئیس اداره کل حراست بانک مهر ایران، اکبری را همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.