• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تأثیر هوش مصنوعی بر توسعه برنامه‌های تلفن همراه

  • کد خبر : 6076
  • 12 دی 1399 - 10:50

این روزها هوش مصنوعی با گسترش چشمگیر خود می‌تواند تحول بزرگی در توسعه برنامه‌های تلفن همراه ایجاد کند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مشاغل در سراسر جهان برای تضمین تجربه‌ای پربار برای مشتریان به رویکردی پرانرژی نیاز دارند و هوش مصنوعی سهم عمده‌ای در این روش دارد. این امر به صنایع مختلف برای ساده سازی و شخصی سازی عملیات کمک کرده است. شرکت‌های توسعه دهنده برنامه‌های گوشی در بنگلور در میان رقابت گسترده بازار توانسته‌اند برنامه‌های پیشرفته و تجربیات هیجان انگیزی را برای کاربران ارائه دهند. پس از ظهور هوش مصنوعی، صنعت هم برای خرده فروشان و هم برای مشتریان دگرگون شده است. برنامه‌های تلفن همراه فعال با هوش مصنوعی باعث ایجاد انقلابی در نحوه تعامل با دستگاه‌های هوشمند شده است. ماهیت سازگار فناوری هوش مصنوعی (AI) فرصتی نوآورانه برای توسعه دهندگان خلاق برنامه‌های گوشی هوشمند ایجاد کرده است. دنیای جدیدی از امکانات با تعامل هوشمندانه این برنامه‌ها با انسان‌ها پس از هوش مصنوعی وجود داشته است. شما می‌توانید در اینجا از تأثیر هوش مصنوعی بر توسعه برنامه‌های تلفن همراه را آگاه شوید.

هوش مصنوعی (AI) چیست؟

هوش مصنوعی یک مفهوم پیشرفته علوم کامپیوتر است که فناوری‌های هوشمندی را برای عملکردی مانند عملکرد انسان ایجاد می‌کند. با تکامل هوش مصنوعی، دستگاه‌ها می‌توانند کار‌های مشابه انسان را انجام دهند در حالی که حتی با تغییرات داده‌ها و ورودی‌ها سازگار می‌شوند و از تجربه یاد می‌گیرند. هوش مصنوعی تفکر انسان و توانایی یادگیری از تعاملات و تجربیات گذشته را تطبیق می‌دهد. این تجربه کاربر را مورد سنجش قرار داده و پاسخ را تغییر می‌دهد تا تجربه کاربری مهیجی را به کاربران ارائه دهد. هنگامی که در برنامه‌های تلفن همراه استفاده می‌شود؛ دقیق، آسان، ساده، سازگار با تجربه فردی هستند. این راحتی‌ها میزان موفقیت را افزایش داده و به میزان بیشتری به انسان سود می‌رسانند.

تأثیر در دقت نتایج

موارد بسیاری وجود دارد که یک برنامه تلفن همراه با طراحی زیبا توسعه می‌یابد، اما شامل بسیاری از مسائل است. آیا فکر می‌کنید می‌تواند در طولانی مدت باعث سودآوری تجارت شما در بازار شود؟ مشتریان بعد از مدتی استفاده از آن احساس نیاز به تغییر می‌کنند. این امر منجر به تأثیر منفی بر ارزش برند با کاهش درآمد می‌شود. تجربه نشان داده است که هوش مصنوعی نتایج دقیقی را فراهم می‌کند که باعث افزایش وابستگی برنامه‌های تلفن همراه به آن می‌شود. یک برنامه تلفن همراه موفق باید تجربه کاربری بی‌عیب و نقص همراه با حداقل احتمال بروز مشکلات را فراهم کند. هوش مصنوعی کارآیی خود را در مدیریت داده‌ها به روشی کاملاً دقیق در شرایط متنوع ثابت کرده است.

تخمین‌های پیشرفته در زمان واقعی

در سال‌های اخیر استفاده از تلفن‌های هوشمند و برنامه‌های مربوطه بسیار افزایش یافته است به طوری که افراد برای کار‌های معمول به آن‌ها وابسته هستند، اما این فعالیت‌ها ممکن است باعث صرف وقت زیاد شده و کار‌های دیگر را متوقف کنند. هوش مصنوعی توانایی منحصر به فردی را در پیش بینی تنظیمات کاربر و صرفه جویی در وقت در روند کار دارد. از آن در برنامه‌های تلفن همراه برای ساده سازی و فرمول سازی ایمیل‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها می‌توانند برای نمایش اخبار در مورد موضوعات مورد علاقه شما فقط با نشان دادن محتوای مربوطه طبق نتایج جستجوی قبلی استفاده شوند. مراقبت از کار‌های کوچک، اما مهم به یک کار آسان تبدیل خواهد شد. به عنوان مثال، وضعیت مسیر سفر روزانه شما مانند ترافیک با پیش بینی‌های دقیق روی نقشه‌ها نشان داده می‌شود. استفاده از هوش مصنوعی در ارائه برآورد در زمان واقعی از مشکل، زندگی کاربران را مانند قبل تحت تأثیر قرار خواهد داد.

رضایت مشتری

تمام انواع مشاغل متمرکز بر ارائه تجربه‌ای غنی از مشتری برای حفظ بیشتر آن‌ها هستند. افراد برخی از الگوی رفتاری را به نمایش می‌گذارند که تا حدی تکراری بوده و به انتخاب آن‌ها بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شخصی نوع خاصی از لباس را دوست داشته باشد، از برنامه‌ای استفاده می‌کند که بسته به موارد مورد علاقه خود بهترین گزینه‌ها را به او پیشنهاد کند. چنین شیوه‌هایی رضایت مشتری را افزایش داده و آن‌ها را ترغیب می‌کند از برنامه‌ای که درآمد بیشتری به به دنبال دارد، استفاده کنند. همچنین آن‌ها مجبور نیستند از کل برنامه استفاده کرده تا بهترین گزینه را پیدا کنند. با کمک هوش مصنوعی، برنامه‌های تلفن همراه می‌توانند اطلاعات سفارشی را به کاربران بدهند که مشابه یکدیگر نباشند. هوش مصنوعی رفتار و الگو‌های خرید کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا رویکردی متناسب با توصیه‌های برنامه تلفن همراه منجر به رضایت مشتری ارائه دهد. شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن‌های تلفن همراه می‌توانند با پشتیبانی از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نوآوری‌های بی نظیری را ایجاد کنند.

بهبود نتایج جستجو

در حالی که برنامه‌های تلفن همراه از این فناوری در سال‌های اخیر استفاده کرده‌اند، موتور‌های جستجو می‌توانند با جستجوی متن و گفتار کمک کننده باشند، اما تنظیمات ترجیحی کاربر بدون هیچ نتیجه دقیق در صندلی عقب بوده است. به عنوان مثال، ممکن است یک کاربر هنوز نتواند بدون دانستن نام یا اطلاعات مدل، نوعی لباس یا کالای دیگری را که در هر سیستم عامل دیجیتال مشاهده کرده خریداری کند. تجزیه و تحلیل مداوم در مورد موتور جستجوگر بصری و مبتنی بر حافظه در حال انجام است که گزینه بعدی برای خرده فروشان است، زیرا اکثر واحد‌های تجاری به پایگاه داده موتور‌های جستجوگر وابسته هستند. هوش مصنوعی می‌تواند از طریق ترسیم بهتر داده‌ها و درجه بندی انتخاب‌ها، خدمات شفاف و دقیقی را ارائه دهد. فناوری مبتنی بر داده‌های بصری آینده، برنامه‌های متنوعی است و همچنین این امکان را دارد که کاربرد‌های تجاری وابسته به وب را افزایش دهد.

انتقال داده در زمان واقعی

جمع آوری داده‌های کاربر و شروع تبدیل با سرنخ‌های مثبت که می‌تواند در هر نوع سیستم برنامه تلفن همراه ایجاد شود، برای هر نوع برنامه تلفن همراه کلیدی است. آن‌ها تمایل دارند روی واحد‌های مختلف زبان کار کنند و توانایی ترجمه از یک زبان به زبان دیگر را دارند. هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به طور مشترک وقوع بسیاری از احتمالات را که زمانی غیرممکن به نظر می‌رسید، ممکن کرده‌اند. حتی پیش بینی در زمان واقعی نیز بدون کمک اینترنت امکان پذیر است. این امر به دلیل وابستگی به نفوذ زبان که ممکن است در آینده مورد نیاز باشد، حیاتی و سودمند است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.