• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیژن کدیوریان به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام منصوب شد

  • کد خبر : 55430
  • 06 مهر 1401 - 19:03
بیژن کدیوریان به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام منصوب شد

با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و امور حقوقی بانک توسعه تعاون، بیژن کدیوریان سرپرست مدیریت شعب استان ایلام شد.

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم سرپرست پیشین و معارفه سرپرست جدید استان ایلام اظهار داشت: بانک توسعه تعاون طی سالهای اخیر در بسیاری از طرحها و برنامه های دولت حضور داشته و بانکداری توسعه‌ای محور تمامی فعالیت ها بوده است.
ارجمند افزود: جانشین پروری و کمک به رشد و پرورش استعدادها و نیروی انسانی موضوعی است که سلسله مراتب مدیریتی بانک اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستند.
وی ادامه داد: مشتری مداری و توجه به سفارش مشتریان و پیگیری مسائل آنان از مواردی است که نیازمند توجه می باشد.
ارجمند خاطر نشان کرد: با بکارگیری محصولات متنوع و ایجاد جاذبه برای مشتریان و متقاضیان ، سهم بیشتری از بازار بانکی برای بانک توسعه تعاون قابل تصور است.
وی یادآور گردید: استان ایلام با توجه به امکانات و نیروی انسانی جوان و زبده این توانمندی را دارد که در خصوص تحقق برنامه های ابلاغی ستاد دستاوردهای خوبی ایجاد نماید.
ارجمند خطاب به روسای شعب تاکید کرد: افزایش منابع و وصول مطالبات و مدیریت تخصیص دستگاه های پایانه فروش حائز اهمیت است و همکاران استانی و روسای شعب می توانند با ارتقای جمیع شاخص های عملکردی، زمینه ارتقای کلی بانک را فراهم نمایند.
پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون گفت: مدیریت و اجرای صحیح استعلامات، نظارت بر اعطای تسهیلات و ارسال گزارش های ماده ۱۸۶ مالیات های مستقیم بسیار مهم است و دقت در پرداخت تسهیلات کمیته اعتباری با کمترین انحراف، بخشنامه خوانی و دستور العمل های ارسالی از ستاد و مدیریت مطالبات غیر جاری نیازمند توجه است.
اسدی افزود: اوراق گام و صدور اعتبار اسنادی به عنوان دو سرویس مهم مورد تاکید مقامات ارشد بانک است که شبکه شعب می توانند با اتکا به این خدمات، هم نیاز مالی و بانکی اتحادیه ها و تعاونگران را پوشش دهند و نیز در جذب مشتریان جدید اقدامات مناسبی صورت دهند.
در این مراسم با اعطای لوح تقدیر از حسن پیری سرپرست پیشین تقدیر شد و حکم بیژن کدیوریان به عنوان سرپرست جدید استان ایلام با امضای شیخ حسینی سرپرست بانک تقدیم گردید.
کدیوریان پیش از این مسئول حراست مدیریت شعب استان کردستان بوده است و با تجارب چندین ساله در مناصب اجرایی و مدیریتی شعب از جمله شعب سرابله، گیلانغرب، ایوان و مرکزی ایلام از کارنامه مناسب اجرایی و مدیریتی برای راهبری استان ایلام برخوردار است.
حضور در جلسه استاندار
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون با حضور در جلسه استاندار، سرپرست جدید بانک در استان ایلام را معرفی نمودند.
مدیران بانک ضمن معرفی بیژنکدیوریان تاکید کردند: بانک توسعه تعاون کارنامه مناسبی از عملکرد توسعه ای و تسهیلات اشتغال آفرین در استانهای سراسر کشور رقم زده است و دستگاه های استانی نیز می توانند با افزایش تعامل با بانک، موجبات رونق بیشتر بانکداری توسعه ای را در استان خود فراهم آورند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.