• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بیمه کوثر دومین شرکت بیمه‌ای سودآور در سال جاری

  • کد خبر : 56330
  • 24 مهر 1401 - 16:59
بیمه کوثر دومین شرکت بیمه‌ای سودآور در سال جاری

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: در ۶ ماه اول امسال از لحاظ سودآوری به رتبه دوم در بین شرکت‌های بیمه‌ای دست یافتیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایلنا، ابوالفضل آقادادی در نشست خبری امروز به مناسبت سالروز تاسیس بیمه کوثر با بیان اینکه این شرکت کار را از سال ۹۰ به صورت علمیاتی آغاز کرد، اظهار داشت: ۵۰درصد سهام بیمه کوثر برای نیروهای مسلح و ۵۰ درصد دیگر متعلق به غیرنیروهای مسلح است و در حالی که این شرکت در سال ۹۲ سهم ۳ درصدی از بازار داشت در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۵ درصد سهم بازار را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: میزان درآمدزایی این شرکت در سال گذشته هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود، رتبه سوم را در سودآوری شرکت‌های بیمه‌ای را داشت که در ۶ ماه اول امسال ۵۶ درصد رشد فروش نسبت به سال گذشته را تجربه کرد و درآمدزایی این شرکت به بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و تا پایان سال به رکودهای جدیدی دست پیدا خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه کوثر تاکید کرد: در ۶ ماه اول امسال از لحاظ سودآوری به رتبه دوم در بین شرکت‌های بیمه‌ای دست یافتیم.

آقادادی با بیان اینکه این شرکت به اشخاص وابسته نیست و برنامه‌ها راهبردی در راستای تحقق اهداف ادامه پیدا می‌کند، گفت: دو هدف رضایت مشتری و سودآوری را دنبال می‌کنیم. عمده سودآوری در بخش سرمایه‌گذاری بوده که عمده سرمایه‌گذاری این شرکت در بازار سهام و سرمایه بوده‌ است. سرمایه این شرکت در ۵ مرحله افزایش یافته و در حال حاضر به ۱۸۸۰ میلیارد تومان رسیده‌است.

وی افزود: پرتفوی بیمه کوثر از ۷۵ درصد ترکیب بیمه ثالث و درمان به ۵۵ درصد رسیده است و سیاست ما این بوده که در رشته‌های سودآوری تعامل بیشتری با بیمه‌گذار داشته باشیم. میزان سودآوری در سال گذشته ۷۸۰ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ میلیارد تومان به ذخیره اختصاص دادیم.

مدیرعامل بیمه کوثر تاکید کرد: این شرکت بزرگترین ساختار سازمانی در صنعت بیمه را دارد و تغییر ساختار سازمانی یکی از مطالبات مطرح شده، بود از این رو متناسب با شرایط اصلاحات ساختار سازمانی انجام شد و چند معاونت و بخش با یکدیگر ادغام شدند.

آقادادی با اشاره به ضریب خسارت این شرکت گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان حق بیمه دریافت شد و هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخته شد.انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.