• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بیمه نامه اندوخته دار امید یک خانواده با مجموع حق بیمه پنج میلیاردی در شعبه تهران مرکزی صادر شد

  • کد خبر : 7037
  • 22 دی 1399 - 15:15
بیمه نامه اندوخته دار امید یک خانواده با مجموع حق بیمه پنج میلیاردی در شعبه تهران مرکزی صادر شد

با درخواست یک خانواده ۵ نفری برای خرید بیمه عمر اندوخته دار امید از شرکت بیمه کارآفرین، این بیمه نامه با تمامی پوشش های خاص خود با مجموع حق بیمه ۵ میلیارد ریالی برای این خانواده در شعبه تهران مرکزی صادر گردید.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین؛ با توجه به پوشش های خاص بیمه نامه اندوخته دار امید بیمه کارآفرین، یک خانواده ۵ نفری درخواست خرید بیمه نامه را مجموع سرمایه فوت ۱۲۵ میلیارد ریال برای پنج نفر اعضا خانواده به شرکت ارسال نمودند و در یک اقدام کم نظیر بیمه نامه اندوخته دار امید این خانواده با بررسی ریسک های لازم و انجام امور جاری توسط همکاران بیمه های زندگی در شعبه تهران مرکزی با حق بیمه هر نفر به مبلغ یک میلیارد ریال صادر شد.

این بیمه نامه اندوخته دار امید با سرمایه فوت مجموع ۱۲۵ میلیارد ریال و در مجموع حق بیمه ۵ میلیارد ریال در شعبه صادر و با حضور رئیس و معاون شعبه تهران مرکزی به این خانواده بیمه گذار کارآفرین تحویل شد.

شرکت بیمه کارآفرین در راستای رسیدن به اهداف عالیه و خدمات هر چه بهتر به بیمه گذاران خود، با تلاش و کوشش همکاران به صدور این بیمه نامه با حق بیمه کم سابقه در صنعت بیمه دست پیدا کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.