• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

بیمه سینا به دنبال نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین است

  • کد خبر : 50754
  • 05 مرداد 1401 - 18:32
بیمه سینا به دنبال نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین است

مدیرعامل بیمه سینا به همراه برخی مدیران ارشد این شرکت از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) بازدید کرد.

 روابط عمومی بیمه سینا، دکتر عبداله سلطانی ضمن بازدید از غرفه‌ی شرکت‌های فعال صنعت بیمه، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به مشتریان را برای صنعت بیمه کشور، ضروری دانست و گفت: مشتریان همواره انتظار دارند خدمات را با سهولت و کیفیت مطلوب دریافت کنند؛ بنابراین دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات باید همواره مد نظر باشد تا بتوانیم شاهد رضایت‌مندی مستمر مشتریان باشیم.

مدیرعامل بیمه سینا در جریان بازدید و گفتگو با برخی مدیران شرکت‌ها و غرفه‌های ارائه کننده خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: ظرفیت و توانایی‌های مطلوبی در بیمه سینا نهفته است که این توانایی و قابلیت‌ها از تفکر جوان مدیران و کارکنان آن نشأت می‌گیرد.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا تاکید کرد: اعتماد به صنعت بیمه سرمایه ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متنوع و هوشمند حفظ کرد.

وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین و نوآوری در صنعت بیمه به منظور دسترسی بیشتر افراد به خدمات مالی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بیمه سینا هم با استفاده از منابع انسانی متخصص و جوان با شتاب به سمت این‌ مهم در حال حرکت است .

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی، صنعت مالی (بورس بانک، بیمه) با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، از دوم تا پنجم مردادماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.