• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بیمه در دوران کرونا ۸ هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌ها پرداخت کرد

  • کد خبر : 14835
  • 28 اردیبهشت 1400 - 17:25
بیمه در دوران کرونا ۸ هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌ها پرداخت کرد

رییس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی از اسفند ۹۸ تا پایان سال ۹۹ هشت هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌های کشور پس از شیوع کرونا پرداخت کرد.

به گزارش رویداد خبر ، «غلامرضا سلیمانی امیری» روز سه‌شنبه در مراسم پرداخت خسارت به دارندگان «بیمه‌نامه توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی» به ۲ هزار واحد صنفی تحت پوشش افزود: در مجموع هشت هزار میلیارد تومان از اسفند ۹۸ تا ۹۹ پرداختی به بیمارستان ها داشتیم که عمده آن مربوط به کروناست البته کلینیک ها، درمانگاه‌ها و پاراکلینیک ها نیز در این رقم اعلامی محاسبه نشده است.

سلیمانی تصریح کرد: در سطح کشور با شیوع بیماری کووید ۱۹ مشکلات زیادی داشتیم و همچنان هم ادامه دارد و دولت بار مسئولیت و هزینه‌های درمان را به دوش کشیده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های صنعت بیمه این بود که محصول بیمه‌ای داشته باشیم تا به مردم کمک شود. خوشبختانه مردم، خیران و نیکوکاران هم خوب کمک کردند.
سلیمانی با اشاره به ایجاد «بیمه توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی» توسط شرکت های بیمه افزود: ویژگی این بیمه نامه این است که ما میزان خسارت را بررسی نمی کنیم ‌و تعطیلی موقت یا تعطیلی کامل بررسی نمی‌شود، چون میزان خسارت و تعطیلی آنها کاملا مشخص است.
رییس کل بیمه مرکزی افزود: شعار ما این است هر بیمه یک محصول برای مردم داشته باشد همه شرکت های بیمه ای در بحث کرونا در این دوره خوب کمک کردند.
وی افزود: متاسفانه تعدادی از همکاران ما بخاطر کرونا جان خود را از دست دادند. امیدواریم موج بعدی کرونا با آمدن واکسن را نداشته باشیم.

رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: امروز به نمایندگی از ۲ هزار و ۲۰۰ کسب و کار خسارت دیده از کرونا به ۱۰ نفر از این افراد، خسارت بیمه‌ای پرداخت شد تا این اقدامات نشان دهد که ما پیگیر مشکلات واحدهای صنفی متضرر از کرونا هستیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.