• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیمه تعاون، برگزیده جایزه تعالی تعاونی ها

  • کد خبر : 54238
  • 19 شهریور 1401 - 14:00
بیمه تعاون، برگزیده جایزه تعالی تعاونی ها

در یازدهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی ها، بیمه تعاون موفق به اخذ گواهی تعهد به تعالی ۴ ستاره شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی، با حضور مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش در تهران برگزار شد.
جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمانهای دولتی و غیر دولتی بخش تعاونی، در راستای تعالی سازمانی تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون، خانه تعاونگران از سال ۱۳۹۱ اقدام به ارزیابی تعاونی‌ها و اعطای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی بر مبنای مدل تعالی EFQM کرده و این جایزه اهدافی نظیر «ایجاد فضایی رقابتی برای تعالی تعاونی ها؛ تشویق تعاونی‌ها برای انجام فرآیند خود ارزیابی تعالی و شناخت نقاط قوت و فرصت‌های قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق تعاونی‌ها» را دنبال می میکند.
بیمه تعاون نیز که همواره خود را مورد سنجش آزمون های گوناگون قرار می دهد، در یازدهمین دوره این جشنواره شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی تعهد به تعالی ۴ ستاره شده است.

گفتنی است، بیمه تعاون در مرداد ۱۳۹۵، به عنوان اولین شرکت بیمه ای کشور موفق به دریافت استاندارد و جایزه بین الملی (Supporter Of Customer Welfare) از کشور آلمان شد که به معنای تطبیق امور بیمه گری بیمه تعاون با استانداردهای بیمه کشور آلمان است.
همچنین این شرکت در آبان ۱۳۹۷ نیز موفق به اخذ سه استاندارد از شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان شد.
بر این اساس، بیمه تعاون موفق به اخذ استانداردهای «پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ (سیستم مدیریت کیفیت)»، ایزو ۱۰۰۰۴؛ ویرایش ۲۰۱۸ (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۱۸ (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) شد.
همچنین این استانداردها از زمان دریافت تاکنون، هر ساله با آزمون مجدد موسسه مذکور، موفق به تمدید شده اند.
بیمه تعاون همچنین در بهمن ۱۳۹۹، موفق به اخذ استاندارد ایزو ۳۱۰۰۰ (گواهی مدیریت ریسک) ویرایش سال ۲۰۱۸ از مؤسسه توف‌نورد اتریش شد.
اخذ این گواهی سبب شد تا شرکت بیمه تعاون در اردیبهشت ۱۴۰۰، طی تفاهم نامه ای با مجموعه شرکت های گروه خودروسازی سایپا به عنوان سازمان الگو انتخاب شده و تجربیات خود را در اختیار این مجموعه قرار دهد.
از دیگر سو، شرکت بیمه تعاون موفق به اخذ نشان حفظ حقوق بیمه گزاران (مرداد ۱۳۹۵)؛ گواهی تعهد تعالی سازمانی (اسفند ۱۳۹۹)؛ اخذ رتبه -BBB از سوی موسسه اعتبار سنجی برهان (شهریور ۱۴۰۰) و تمدید آن در اسفند ۱۴۰۰ و دریافت تقدیرنامه تعالی سازمانی (اسفند ۱۴۰۰) شد.
شایان ذکر است که البرز محمدی، رئیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، یحیی صمدی مقدم، چهره ماندگار کیفیت کشور و رئیس کمیته علمی جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی، حسین شهریور، دبیرکل خانه تعاونگران ایرانی، محمدحسین کرامت، مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی های اعتبار گروه شغلی سراسر کشور، محمد خان بلوکی، رئیس اتاق تعاون استان تهران و رئیس اتحادیه تعاونی های حمل و نقل سراسر کشور از جمله مدیران و مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.