• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیمه آسیا و بانک ملت همکاری های بیمه ای خود را افزایش می دهند

  • کد خبر : 42147
  • 28 اسفند 1400 - 13:15
بیمه آسیا و بانک ملت همکاری های بیمه ای خود را افزایش می دهند

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر رضا دولت آبادی در نشستی در ساختمان مرکزی این بانک، بر همکاری های راهبردی بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور در قالب تفاهم نامه فی مابین به ویژه گسترش تعاملات بیمه ای تاکید کردند.

مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، با اشاره به تاثیرگذاری این تعامل بر بازار سرمایه، گفت: همکاری های راهبردی بانک ها و بیمه ها در رونق بازار سرمایه و فعالیت های اقتصادی کشورتاثیر بسزایی دارد.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار با اشاره به خوشنامی و توانگری بیمه آسیا در صنعت بیمه اظهار داشت: تعامل راهبردی دو اهرم مهم بازار سرمایه می تواند روند رو به رشد اعتماد سازی و اطمینان مردم به نظام بانکداری و صنعت بیمه کشور را تقویت کند.

در این نشست که معاون مالی و اقتصادی مدیرعامل بیمه آسیا نیز حضور داشت، بر تجدید و ادامه تفاهم نامه فی مابین تاکید شد و مقرر گردید از سوی طرفین، کارگروه هایی برای پیگیری مفاد تفاهم نامه تشکیل شد.
گفتنی است، چندی پیش تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور منعقد شد که هدف از آن افزایش رضایتمندی مشتریان، بهینه سازی فرایند امور مالی، سودآوری بیشتر و افزایش بهره وری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.