• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بیمه آسیا و بانک ملت بر ادامه همکاری های خود تاکید کردند

  • کد خبر : 30985
  • 06 آذر 1400 - 17:34
بیمه آسیا و بانک ملت بر ادامه همکاری های خود تاکید کردند

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک ملت با یکدیگر دیدار کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی انتصاب مدیرعامل جدید بانک ملت، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با دکتر رضا دولت آبادی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان مدیرعامل جدید این بانک، بر ادامه تفاهم نامه بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تاثیرگذاری اهرم های بانکی، بورس و بیمه در بازار سرمایه، گفت: همکاری و تعامل بانک و بیمه در شرایط فعلی اقتصادی کشور می تواند تاثیر مثبتی در رونق بازار و فعالیت های اقتصادی کشور داشته باشد.
بنا بر این گزارش، مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی بیمه آسیا در صنعت بیمه اظهار داشت: اینجانب و آحاد خانواده بزرگ بانک ملت آمادگی کامل دارد تا خدمات بانکی مورد نیاز آن مجموعه معظم را در راستای تحقق اهداف عالیه هر دوسازمان و ارتقای سطح تعاملات دو جانبه به بهترین نحو ممکن، ارائه نماید.
رضا دولت آبادی با اشاره امضای تفاهم نامه بزرگ بین بیمه آسیا و بانک ملت، از همکاری این بانک با خوشنام ترین شرکت بیمه در کشور ابراز خرسندی نمود و بیمه آسیا را شرکتی مورد اعتماد عموم مردم و توانمند توصیف کرد.
گفتنی است، چندی پیش تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور منعقد شد که هدف از آن افزایش رضایتمندی مشتریان، بهینه سازی فرایند امور مالی، سودآوری بیشتر و افزایش بهره وری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.