• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بیمه آسیا برنامه عملیاتی خود را در نُه ماهه ۱۴۰۰ به طور کامل محقق ساخت

  • کد خبر : 33493
  • 05 دی 1400 - 9:49
بیمه آسیا برنامه عملیاتی خود را در نُه ماهه ۱۴۰۰ به طور کامل محقق ساخت

تولید نُه ماهه ۱۴۰۰ بیمه آسیا با کل تولید ۱۳۹۹ برابری کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران اظهار داشت: بیمه آسیا علیرغم چالش ها و دشواری های موجود در بازار، توانست تولید نُه ماهه سال ۱۴۰۰ را به رقم کل تولید سال گذشته برساند و دستاورد بزرگی را به ارمغان آورد.

وی افزود: در این دوره، ما توانستیم در شاخص های مالی و بیمه گری همچون سهم بازار، نسبت خسارت، سپرده گذاری ها و سرمایه گذاری های بانکی و بورسی و ذخایر فنی رشد قابل توجهی داشته باشیم .

مسعود بادین با اشاره به چشم انداز بسیار روشن بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال رکوردهای جدیدی در فعالیت های شرکت، به ثبت برسانیم.

مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه از تلاش ها و همت بی نظیر ارکان شرکت به ویژه کارکنان و شبکه فروش در تحقق برنامه نُه ماهه بیمه آسیا تقدیر و تشکر کرد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در این جلسه همچنین بر هماهنگی بیش از پیش بین مدیریت ها، شبکه فروش و دیگر بخش های شرکت برای جذب پرتفوی و توجه به ترکیب و ریسک پرتفوها تاکید کرد و دقت در پرداخت خسارت ها و تکریم بیمه گذاران را ضروری خواند.

گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا به صورت بر خط و با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، مدیران معین و سرپرستان مناطق دهگانه برگزار شد. در این جلسه موضوعات مربوط به عملکرد نُه ماهه و برنامه های آتی شرکت در سه ماهه پایان سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل بیمه آسیا رهنمودهای لازم را در این زمینه ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.