• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شد/ پرداخت ۱۸٫۷۳۷میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۸۴٫۲۳۹ نفر

  • کد خبر : 40797
  • 14 اسفند 1400 - 9:50
بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شد/ پرداخت ۱۸٫۷۳۷میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۸۴٫۲۳۹ نفر

بانک پارسیان از ابتدای تاسیس صندوق قرض‌الحسنه تاکنون ۴۶ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود ۱۸۲ هزار نفر پرداخت کرده است که ۴۶ درصد از دریافت کنندگان این تسهیلات، وام ازدواج دریافت کرده اند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، همچنین از ابتدای سال۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۳۸٫۱۸۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۸٫۶۰۳ میلیارد ریال در بخش های ازدواج، اشتغال، درمان، مسکن به هموطنان پرداخت شده است.
در این میان صندوق قرض‌الحسنه این بانک به منظور نقش آفرینی موثرتر و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، از ابتدای تاسیس تاکنون ۴۶ هزارو۴۵۹ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به حدود ۱۸۲ هزار نفر از هموطنان پرداخت کرده است.
بر اساس این گزارش، در راستای تحکیم بنیان خانواده تاکنون ۸۴٫۲۳۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ۱۸،۷۳۷ میلیارد ریال از سوی بانک پرداخت شده است .
رونق اشتغال‌زایی از اولویت های این بانک بوده و به همین دلیل در حوزه ایجاد اشتغال نیز تعداد ۶۹٫۲۴۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۲۶٫۰۵۵ میلیارد ریال، پرداخت شده است.
همچنین تسهیلات پرداختی این بانک در حوزه درمان، تسهیلات ضروری و مسکن نیز به تعداد۲۸،۶۹۱ فقره تسهیلات و جمعاً ۱،۶۶۶ میلیارد ریال بوده است.
گفتنی است؛ حمایت از اقشارآسیب پذیر همواره مورد توجه ویژه بانک پارسیان بوده و برنامه راهبردی بانک پارسیان توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.