• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بیش از هزار واحد صنفی همدان خسارت کرونا گرفته اند

  • کد خبر : 31210
  • 08 آذر 1400 - 22:29
بیش از هزار واحد صنفی همدان خسارت کرونا گرفته اند

بیمه تعاون به عنوان اولین شرکت بیمه تعاونی با خدمات خاص و ویژه و دارا بودن سطح یک توانگری مالی به بیش از هزار واحد صنفی در استان همدان خسارت توقف کسب و کار به دلیل پاندمی کرونا پرداخت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مدیر استان همدان با اشاره به رشد ۲۲۰ درصدی پورتفوی این استان در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۹۸ و رشد ۱۲۰ درصدی شبکه فروش اظهار کرد: بیمه تعاون استان همدان در دوران تعطیلی اپیدمی کرونا به بیش از هزار واحد صنفی همدان خسارت پرداخت کرد.
کیانوش بیات نژاد تصریح کرد: بیمه تعاون علی رغم خدمات عمومی و عادی صنعت بیمه که در خدمت هموطنان و عموم مردم در تمامی رشته های بیمه ای می باشد، در سال ۱۳۹۹ با ابداع بیمه مسئولیت در مقابل بیماری های اپیدمیک و دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خلا خسارات متعدد ناشی از تعطیلی کسب و کار اصناف را پر کرد.
وی در ادامه افزود: بیمه تعاون استان پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران و روسای اتحادیه ها، اصناف و مدیران ذی ربط از آبان ۱۳۹۹ تاکنون اقدام به پرداخت خسارت به اصناف زیاندیده کرده است، به طوری که از روزی ۵۰۰ هزار تومان تا روزی ۹ میلیون تومان به کسبه خسارت پرداخت شد.
مدیر بیمه تعاون استان همدان تأکید کرد: موضوع پرداخت خسارت باعث جبران خسارات اقتصادی و روحی برای کسبه و اصناف در ایام تعطیلات که دچار مشکلات متعددی مانند تأخیر پرداخت اقساط وام، تأمین وجه چک های خرید اجناس و هزینه اجاره و … شده بودند شد.
وی افزود: به طور مثال یکی از اصناف تا به حال بیش از ۴۰۰ میلیون تومان خسارت از محل این بیمه نامه دریافت کرده است.
بیات نژاد خاطرنشان کرد: بیمه تعاون با دارا بودن رتبه یک توانگری مالی، علی رغم گستردگی شبکه فروش، دارای میز خدمت در سرپرستی بانک توسعه تعاون استان همدان بوده که در ایجاد تسهیلات برای شرکت های تعاونی و ارائه خدمت به سایر اقشار فعال می باشد.
وی در ادامه گفت: بیمه تعاون در استان همدان در سال ۱۳۹۹ و ۵ ماهه ابتدایی ۱۴۰۰ بیش از ۸۴ شغل ایجاده کرده و با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در خصوص اشتغال زایی تأکید و تلاش فراوانی دارد.
مدیربیمه تعاون استان همدان اظهار کرد: بیمه تعاون دارای خدمات خاص در حوزه های درمان انفرادی و گروهی و بیماری های اپیدمی و و همچنین پوشش سرقت بدون بازدید می باشد و در این راستا شرکت ها و سازمان های متعدد دولتی و خصوصی را تحت پوشش قرار داده است.
بیات نژاد با بیان اینکه استان همدان در اسل ۱۳۹۹ از برترین استان ها در خصوص مدیریت ریسک بوده تصریح کرد: این نشان از ریسک سنجی و مدیریت صحیح پورتفوی و احترام به قوانین حاکم و دوری از نرخ شکنی است.
مدیر بیمه تعاون استان همدان گفت: بیمه تعاون استان با در اختیار داشتن تیم مجرب در حوزه درمان انفرادی و گروهی و خسارات مهندسی و مسئولیت و خسارت خودرو در خدمت رسانی پیش قدم است.
وی افزود: در حال حاضر چندین پروژه مهم استان مانند راه آهن ملایر همدان، سد تویسرکان و چندین بانک و سازمان دولتی و تعداد بسیاری از بخش خصوصی از خدمات بیمه تعاون بهره مند هستند؛ به طوری که فقط بیش از ۴ هزار بیمه گذار از خدمات بیمه اپیدمی و آتش سوزی و بیمه های زندگی و … بیمه تعاون استفاده می کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.