• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیش از دو هزار میلیارد ریال کالا در اموال تملیکی تعیین تکلیف شد /آماده‌سازی ۲۲۰ تن کالا جهت امحاء

  • کد خبر : 30409
  • 30 آبان 1400 - 17:22
بیش از  دو هزار میلیارد ریال کالا در اموال تملیکی تعیین تکلیف شد /آماده‌سازی ۲۲۰ تن کالا جهت امحاء

مدیر اموال تملیکی استان تهران عنوان کرد: در راستای تعیین تکلیف ضربتی کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و پس از وصول دستورات و آراء مراجع قضایی و تعزیراتی، ۲۲۰ تن کالای فاقد مجوزهای استاندارد و بهداشت به ارزشی بالغ بر دو هزار میلیارد ریال آماده امحاء شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، رضا بهرامی مدیر اموال تملیکی استان تهران، از انهدام حجم قابل توجهی کالای غیرقابل مصرف خبر داد.

وی در این باره اظهار کرد: در اجرای ماده ۵۵ و ۵۶  قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  مواد ۴۲ و ۴۳ قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی پس از وصول دستورات و آراء مراجع قضایی و تعزیراتی مبنی بر معدوم نمودن اقلام دارویی و شیمیایی و همچنین وصول تاییدیه از وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و سایر سازمان های ذیربط مبنی بر عدم قابلیت مصرف و لزوم امحاء این قبیل کالاها که برای سلامت جامعه مضر است، ۲۲۰ تن انواع کالا صبح امروز مورخ ۳۰ آبان ماه سالجاری جهت امحاء آماده‌سازی شد.

بهرامی افزود: : ارزش این کالاها حدود دو هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال بوده که با حضور و نظارت ابراهیم مولایی جم عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان، قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضائیه مستقر در سازمان و دیگر نمایندگان سازمان‌های ذیصلاح، نسبت به ارسال آن به سایت تخصصی معدوم سازی کالا با رعایت ضوابط و دستورالعمل های زیست محیطی اقدام گردید.

بهرامی با اشاره به اینکه استان تهران فاقد سایت مجهز جهت امحاء پسماندهای صنعتی و خطرناک است، تصریح کرد: کالاهای مذکور برای انهدام به سایت مجاز و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست در اصفهان انتقال یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.