• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بیرانوند بهترین بازیکن بواویشتا در تقابل با اسپورتینگ/عکس

  • کد خبر : 32413
  • 21 آذر 1400 - 21:55
بیرانوند بهترین بازیکن بواویشتا در تقابل با اسپورتینگ/عکس

رویداد خبر – دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال بواویشتا در بازی شب گذشته این تیم مقابل اسپورتینگ لیسبون ستاره تیمش بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال بواویشتا شب گذشته (شنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال در خانه اسپورتینگ لیسبون تن به شکست ۲ بر صفر داد. علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی این تیم بود و واکنش‌های خوبی از خود در ۴۵ دقیقه اول به نمایش گذاشت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت، اما مصدومیت اجازه نداد به بازی ادامه دهد و در آغاز نیمه دوم جای خود را به رافائل براکالی داد.

سایت «گل پوینت» پرتغال که به بررسی عملکرد بازیکنان دو تیم در این بازی پرداخته، به علیرضا بیرانوند امتیاز ۶.۶ داد و درباره او نوشت «دروازه‌بان ایرانی بواویشتا بهترین بازیکن زمین در نیمه اول بود و سه موقعیت اسپورتینگ که همگی از فاصله کمتر از هشت متری زده شد را مهار کرد، اما به دلیل مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد».

در امتیازات نهایی که این سایت پرتغالی در پایان بازی منتشر کرده، علیرضا بیرانوند پس از سبا پرس که ۶.۷ امتیاز بابت عملکردش کسب کرده، دومین بازیکن برتر بواویشتا در این دیدار لقب گرفت.

بواویشتا با این نتیجه ۱۲ امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال ایستاد، این در حالی است که اسپورتینگ لیسبون با این برد ۳۸ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.