• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

بوستانی: نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند / کمبود بازیکن داریم

  • کد خبر : 61190
  • 07 دی 1401 - 7:25
بوستانی: نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند / کمبود بازیکن داریم

ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

کریم بوستانی در حاشیه تمرین امروز ششم دی‌ماه تیمش اظهار کرد: تقریباً پنج روز است که هدایت تیم نفت را برعهده گرفته‌ایم و متأسفانه در تقابل با تیم سپاهان که از نظر بازیکن و حرفه‌ای‌گری شرایط متفاوتی دارد، بازی سختی داشتیم. تا دقیقه ۴۳ نیز مقابل این تیم خوب مقاومت کردیم و حتی در نیمه اول موقعیت گل‌زنی داشتیم اما روی اشتباهات فردی گل اول را دریافت کردیم، در حالی که اگر با نتیجه تساوی به رختکن می‌رفتیم، در نیمه دوم نیز می‌توانستیم یا با تساوی از زمین خارج شویم یا حداقل یک گل دریافت کنیم.

به گزارش ایسنا وی افزود: متأسفانه بازیکنان ما در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند و باز هم اشتباهات فردی داشتیم و یک گل به خودی نیز دریافت کردیم. ضمن اینکه دروازه‌بان تیم‌مان هم مصدوم شد و در ادامه دو گل دیگر هم دریافت کردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج خیلی بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در تیم نفت با کمبود بازیکن مواجه هستیم و انشاءالله بتوانیم در نیم‌فصل بازیکنان بسیار خوبی جذب کنیم. البته همین تعداد محدود بازیکنی هم که در اختیار داریم بسیار خوب و اسم و رسم‌دار هستند اما نمی‌دانم شرایط به چه صورتی بود که چنین نتایج بدی برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد. انشاءالله با درایت آقای اشکش در نیم‌فصل دوم بازیکن جذب کنیم و روند خوبی داشته باشیم. تیم در لیگ برتر خواهد ماند. 

وی با اشاره به اتهام تبانی که به برخی بازیکنان این تیم زده شده است، عنوان کرد: در چند روزی که با این بازیکنان کار کرده‌ایم چیزی از آن‌ها ندیده‌ایم. بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای داریم و فکر نمی‌کنم چنین اقدامی را انجام دهند و حتی سه بازیکنی که کنار گذاشته شده‌اند، بازیکنان بسیار بزرگی هستند و با نظر آقای اشکش کنار گذاشته شده‌اند و اینکه در آینده باشگاه چه تصمیمی درباره آن‌ها می‌گیرد را نمی‌دانم اما آنچه در ذهن مردم در خصوص بازیکنان نفت مسجدسلیمان وجود ندارد،درست نیست. اگر موردی را در تیم مشاهده کنیم برخورد می‌کنیم و به کمیته انضباطی معرفی می‌شود تا با محرومیت بدی مواجه شود. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.