• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

به مناسبت روز خبرنگار؛ مدیرعامل پست بانک ایران از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

  • کد خبر : 20985
  • 18 مرداد 1400 - 15:08
به مناسبت روز خبرنگار؛ مدیرعامل پست بانک ایران از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

مدیرعامل پست بانک ایران در بازدید از خبرگزاری تسنیم یکی از مهمترین برجستگی رسانه­ها را شفافیت در اطلاع­رسانی دانست و گفت: اعتقاد دارم شفافیت مسئولین با مردم، انتفاع بیشتری برای کشور و شهروندان به همراه دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران در بازدید از خبرگزاری تسنیم یکی از مهمترین برجستگی رسانه­ها را شفافیت در اطلاع­رسانی دانست و گفت: اعتقاد دارم شفافیت مسئولین با مردم، انتفاع بیشتری برای کشور و شهروندان به همراه دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه پست‌بانک ایران یک نهاد دولتی و خصوصی است و ۵۱ درصد سهام آن متعلق به دولت و ۴۹ درصد متعلق به بخش خصوصی بوده و یک الگوی خاص و متمایز در عرصه بانکداری کشور است، گفت: در سال ۱۳۹۷ به ازای هر سهم بانک ۱۳۳ تومان زیان داشتیم و براساس قوانین و مقررات نظام بانکی باید اعلام ورشکستگی می­کردیم و من از ابتدای ورود به بانک تصمیم گرفتم با شفافیت وضعیت موجود بانک را به آحاد مردم اعلام کنم و اعتقاد داشتم مردم، ذی­نفعان و مشتریان بانک ما نجیب و هوشمند هستند و باید نقاط ضعف و قوت بانک را بدانند و همین شفافیت در اطلاع ­رسانی، ایجاد کمیته­‌ها، شوراها و فعالسازی آنها عامل توفیق و جهش در مسیر اهداف پست بانک ابران شد.

شیری با بیان اینکه با تلاش­ها و برنامه‌ریزی های انجام شده در سال ۱۳۹۸ سودآور شدیم و به ازای هر سهم، ۳۰ تومان سود شناسایی و در مجمع عمومی سال ۱۳۹۹  به ازای هر سهم ۲۳۴ تومان سود اعلام کردیم، اظهار کرد: خوشبختانه تنها بانکی هستیم که نوسانات نرخ سهام بانک را با تحلیل مستمر وضعیت بازار کنترل کرده‌ایم و همچنین بر این باور هستیم که سهام، ارزش دارایی دارد و همین شفافیت در اطلاع‌رسانی، برکات زیادی را برای ما به ارمغان آورده است.

وی افزود: درحال حاضر با بیش از ۶۰۰۰ باجه بانکی روستایی به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور عمده فعالیت‌ها و خدمات مورد نیاز روستاییان را تامین می‌کنیم و پست­بانک ایران نقش بسیار بزرگی در کاهش هزینه‌های ملی داشته است.

مدیرعامل پست بانک ایران، با تقدیر از پاک­دستی هموطنان روستایی افزود: خدمت به روستاییان همواره  موجب بالندگی و سرشار از برکت است. از این‌رو همزمان با فرارسیدن سوم شهریور (روز باجه‌های بانکی روستایی) رونمایی از خدمات جدید و تجلیل از باجه‌های بانکی را پیش رو داریم و با راه‌اندازی خدمات نوین از جمله: صدور کارت آنی و سایر خدمات توسعه‌ای زمینه رونق اقتصادی و کسب و کار در روستاها را تقویت می‌کنیم.

شیری ادامه داد: یکی از مهمترین برجستگی رسانه‌ها،­ شفافیت در اطلاع­رسانی است و اعتقاد دارم، شفافیت مسئولین با مردم، انتفاع بیشتری برای کشور و شهروندان به همراه دارد.

 در ادامه این بازدید مجید قلی­زاده؛ مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به الگوی موفق خدمات­رسانی پست­بانک ایران به صورت تلفیقی (دولتی با بخش خصوصی) پدیده­ای خاص، تأمل برانگیز و جالب توجه است، گفت: نقش پست­بانک ایران در ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک، حمایت از مردم مناطق محروم و کم­برخوردار روستایی، پرداخت یارانه نقدی و سایر خدمات بانکی برای رونق کسب و کار در روستاها، امیدبخش و در خور تقدیر است.

وی افزود: خبرگزاری تسنیم آمادگی کامل خود را برای همکاری­های مشترک و شفافیت در اطلاع­رسانی و معرفی این بانک برای خدمات رسانی بیشتر به روستاها اعلام می‌کند.

قلی زاده با بیان اینکه حضور موفق پست­بانک ایران در روستاها، ظرفیت­های بسیار ارزنده­ای ایجاد کرده است و به همه دفاتر و نمایندگی­های خبرگزاری تسنیم در استان­ها تاکید کرده‌ایم همکاری­های خود را با مدیریت شعب پست­بانک استان­ها تقویت کنند، گفت: دنیا بدون خبرنگار خلوت و سوت و کور است و رسالت کار رسانه­ای، رعایت انصاف و عدالت است و کار خبری و رسانه­ای تعطیلی ندارد و با توجه به اقتضای زمانی و وضعیت کرونا، همکاران ما در تمامی حوزه­ها به صورت حضوری و غیرحضوری برای انجام رسالت حرفه­ای خود، ایفای نقش می‌کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.