• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

به دنبال سهولت هرچه بیشتر در دسترسی جامعه شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی هستیم

  • کد خبر : 17724
  • 06 تیر 1400 - 18:03
به دنبال سهولت هرچه بیشتر در دسترسی جامعه شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی هستیم

مدیرعامل بانک دی بر اولویت‌بخشی این بانک به توسعه خدمات و ایجاد سهولت دسترسی جامعه هدف شاهد و ایثارگر به خدمات بانکی تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی درجریان بازدید از میزهای خدمت‌ بانک دی در استان گلستان از نزدیک در جریان روند فعالیت و خدمت‌رسانی این میزهای خدمت قرار گرفت.
کریمی در بازدید از میز خدمت بانک دی در شهر بندر گز، با رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کریمی در این دیدار با اشاره به این‌که سهولت دسترسی خانواده‌های شهدا و ایثاگران به خدمات بانک به عنوان جامعه هدف به‌طور جدی در دستور کار بانک دی قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر ۶۰ میز خدمت بانک دی در مراکز استان‌‌ها فعال شده است و در نظر داریم در همه مراکز استان‌ها و شهرهای مهم کشور باجه‌های بانک دی را برای ارائه خدمات بانکی راه‌اندازی کنیم و به انتظار چندین ساله خانواده شهدا و ایثارگران برای در دسترس بودن بیشتر شعب بانک دی، پاسخ دهیم.
مدیرعامل بانک دی به طراحی محصولات جدید برای تنوع‌بخشی به خدمات ارائه‌شده به جامعه شاهد و ایثارگر از سوی بانک دی اشاره کرد و گفت: بانک دی تلاش کرده است با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد و امیدواریم بتوانیم با تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات، تمرکز فعالیت‌های بانکی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور را در این بانک ایجاد کنیم.
رضا حسینی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر گز نیز در این دیدار اظهار داشت: توسعه فیزیکی و خدماتی بانک دی برای ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اقدامی ارزشمند و قابل توجه بوده و امیدواریم با مشارکت بانک و بنیاد شهید، قدم‌های بزرگ‌تری برای افزایش رضایتمندی این گروه هدف از خدمات ارائه‌شده بانکی برداریم.
مدیرعامل بانک دی همچنین با بازدید از میز خدمت بانک دی در شهر کردکوی، بر اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه هدف برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این میز خدمت تأکید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.