• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

به دنبال تحول در سازمان تامین اجتماعی هستیم

  • کد خبر : 27593
  • 29 مهر 1400 - 16:07
به دنبال تحول در سازمان تامین اجتماعی هستیم

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در ساز و کارهای سیاست گذاری این سازمان باید تحول ایجاد کنیم و محتوای این تحول عدالت است، ضمن اینکه به مناطق کمترتوسعه یافته بی توجهی شده که باید این مشکل رفع شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در دیدار با نمایندگان تشکل‌ های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان استان کردستان، هدف نظام تامین اجتماعی را تحقق عدالت عنوان کرد و افزود: اشکالاتی در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد لذا اگر به این مسئله به صورت کلان نگاه کنیم، بدون اینکه دست به دست هم بدهیم و همراه با شرکای اجتماعی این سازمان جمع بندی درستی ازچالش های موجود و اقدام مناسبی نداشته باشیم، اتفاق خاصی نخواهد افتاد.
موسوی با تاکید بر اینکه اگر فرصتی در سازمان تامین اجتماعی است، باید به نحو احسن از آن استفاده شود، اظهار داشت: زمینه هایی وجود دارد که می توانیم برای مردم فراهم کنیم تا به عنوان بیمه شدگان وارد صندوق شوند و ما را در رفع چالش موجود یاری دهند.
وی به بخش سرمایه گذاری اشاره و با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) بهتر از این می تواند مدیریت شود، اظهار داشت: در بهره وری، سرمایه گذاری و طرح های این سازمان اگر متمرکز شویم قطعا به شکل جهشی در امور موفق خواهیم شد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان ضعیف نیست و برنامه های متناسبی را تنظیم می‌کنیم تا ساز و کار تعادل را در این سازمان به وجود آوریم.
موسوی کردستان را دارای ظرفیت های زیاد دانست و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های بومی و درونی و تولید و کار، به عنوان سرمایه ملی، باید کارها را در تامین اجتماعی پیش برد .
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از ظرفیت های موجود خوب استفاده نشده است، افزود: راهبرد ما در شرایط کنونی این است که از منابع و ظرفیت های داخلی تامین اجتماعی پاسخ چالش های موجود را بدهیم.
در این جلسه تعدادی از نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی کردستان، به ارائه مشکلات خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.