• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بهزیستی و تأمین اجتماعی دو رکن مهم توانمندسازی اقشار جامعه هستند

  • کد خبر : 19222
  • 26 تیر 1400 - 16:31
بهزیستی و تأمین اجتماعی دو رکن مهم توانمندسازی اقشار جامعه هستند

مدیر عامل بانک توسعه تعاون نقش و عملکرد سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی را در توانمندسازی اقشار جامعه تبیین نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار داشت: این دو مناسبت یاد آور تدابیر و تلاش های مدیران و کارکنان این دو سازمان در حمایت از اقشار مختلف جامعه است.
وی افزود: زندگی طولانی و سالم، سطح زندگی مناسب با اشتغال مناسب و دسترسی به دانش مهمترین شاخص های توسعه انسانی جامعه هستند که این دو سازمان بالاترین نقش را در ارتقای توسعه انسانی در اختیار دارند.
مهدیان حضور بانک توسعه تعاون در کنار این دو دستگاه همکار در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مایه مباهات دانست و گفت: همکاری و هم افزایی بانک با این دو سازمان تا حد زیادی گره گشای مشکلات مردم شده و بانک توسعه تعاون آمادگی دارد همکاری ها در حوزه اشتغال آفرینی برای اقشار کم درآمد و نیز اشخاص تحت پوشش بهزیستی توسعه دهد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: این بانک طی سفرهای استانی در کنار سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی، به عنوان دستگاه های همکار عهده دار ایجاد امکانات و توسعه خدمات جهت رفع محرومیت ها و ارتقای رفاهیات مناطق گردیده اند و بسیاری از کمبودها در مناطق محروم مرتفع گردیده است.
وی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، جریان تخصیص منابع را به گونه ای هدایت نموده تا سهم مهمی از منابع به اشخاص تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص یابد و مطابق آمار یک پنجم تسهیلات به معرفی شدگان این نهادها من جمله سازمان بهزیستی تعلق گرفته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=19222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.