• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

بهروان: نباید فوتبال مملکت معامله شود/ چرا مردم را فریب می‌دهید؟

  • کد خبر : 39926
  • 01 اسفند 1400 - 14:15
بهروان: نباید فوتبال مملکت معامله شود/ چرا مردم را فریب می‌دهید؟

عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید تنها سرمایه ورزشی‌ها اعتماد مردم است اما اکنون این اعتماد دارد خدشه دار می‌شود.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او فوتبالی است اما باید ببینیم هدف چیست. اگر هدف پیشرفت فوتبال ملی است، باید کمک کرد. هیچکس به تنهایی نمی‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و حتی هیات رییسه هم به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. کسانی که دل‌شان به حال این فوتبال می‌سوزد، سالم هستند و به دنبال سکوی پرتاب در فوتبال نیستند، باید کمک کنند.

او ادامه داد: همه بخش‌های جامعه، فوتبال و رسانه‌ها باید کمک کنند. فضایی باید ایجاد شود که کسانی که آمدند کار کردند و زحمت کشیدند و می‌خواهند زحمت بکشند، صدمه نبینند. این دعواها بازی‌های برد برد نیست. هر کسی در فوتبال می‌آید به هر حال زحمت می‌کشد. صفایی فراهانی، مصطفوی، کفاشیان، تاج و عزیزی خادم در دوره حضورشان زحمت کشیدند. البته خالی از اشتباه نبودند اما نمی‌توان زحمات‌شان را نادیده گرفت.

عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اختلافات به وجود آمده در فدراسیون گفت: فوتبال حتی ممکن است از وضعیت جامعه تاثیر بگیرد و فضا هیچوقت آرام و خالی از مشکلات نبوده است. وضعیت اقتصادی و سیاسی مملکت در همه چیز تاثیرگذار است. چرا مردم را فریب می‌دهید؟ واقعیت را بگویید. این اختلافات اصلا خوب نیست و من این مسائل را گذراندم. بیش از ۸ سال در فدراسیون بودم و حتی برای این کار نامه هم زده بودیم. شیوه کار کمی متفاوت بود اما نامه‌ای که زدیم عاری از حقیقت نبود. نباید فوتبال مملکت ما معامله شود.

او ادامه داد: تنها سرمایه ما ورزشی‌ها اعتماد مردم است اما اکنون این اعتماد دارد خدشه دار می‌شود. داریم وارد یک وضعیت خطرناک می‌شویم. همه باید بیایند در فوتبال کمک کنند و گذشت آن روزهایی که بخواهید به تنهایی با هیات رییسه کار را پیش ببرید. فوتبال نیاز به کمک دارد و به نظر شما اکنون داریم کمک می‌کنیم؟ ما فضا را ملتهب کردیم و در این فضا کسی نباید کسی را متهم کند. ما داریم خودمان را از درون می‌زنیم و خودمان را ضعیف می‌کنیم.

بهروان همچنین اضافه کرد: اگر دل‌مان برای مردم بسوزد، می‌توانیم قوی تر عمل کنیم. آقای عزیزی خادم هم هیچوقت به دنبال کسانی نرفت که می‌گویند بله چشم. هر کسی که بتواند با مخالفش کار کند سالم است و به همه باید احترام گذاشت. همدلی باعث قدرت می‌شود اما این اتحاد اکنون وجود ندارد. بروید در مجمع ببنید همه با هم یکسان هستند؟ واقعا نیستند. نباید زحمات دیگران را نادیده گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.