• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بهره برداری از ۲۳ طرح خوداشتغالی در استان سیستان و بلوچستان با حمایت بانک اقتصادنوین

  • کد خبر : 33146
  • 29 آذر 1400 - 21:14
بهره برداری از ۲۳ طرح خوداشتغالی در استان سیستان و بلوچستان با حمایت بانک اقتصادنوین

دیروز طی مراسمی رسمی، ۲۳ طرح خود اشتغالی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان سیستان و بلوچستان با حمایت مالی بانک اقتصادنوین به بهره برداری رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم که با حضور علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین، مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرهای زاهدان و زهک و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، در راستای اجرای تفاهم‌نامه بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۳ طرح خوداشتغالی شامل ۱۳ طرح در حوزه پرورش دام و ۱۰ طرح در حوزه پرورش آبزیان به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: در چند سال گذشته اهداف، استراتژی‌ها و مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی این بانک با نگاه ملّی و در جهت توسعه اقتصادی کشور، رونق تولید و اشتغال، توزیع عدالت اجتماعی و افزایش رفاه عموم بنا نهاده شده است. از این رو، بانک اقتصادنوین در چهارچوب وظایف حرفه‌ای خود، منابع مالی خود را به پروژه‌ها و صنایع ملی، استراتژیک و ارزآور کشور تخصیص داده تا در نتیجه آن، تولید ملی و اشتغال پایدار جان گیرد و هموطنان عزیزمان طعم رفاه عمومی را بچشند.

این رویکرد در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز جاری است. توسعه عدالت آموزشی و پرورش سرمایه‌های انسانی به عنوان تضمین کنندگان آینده کشور، اعطای تسهیلات حمایتی به اقشار آسیب‌پذیر و کمک به توسعه و عرضه خدمات درمانی به ویژه در نقاط کمتر برخوردار و همچنین حمایت از طرح‌های خود اشتغالی با هدف ایجاد اشتغال پایدار نمونه‌هایی از اقدامات این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است.
او در ادامه با اشاره به طرح‌های خوداشتغالی به بهره‌برداری رسیده در استان سیستان و بلوچستان گفت: بانک اقتصادنوین سهم بسیار کوچکی از این حرکت بزرگ داشت و جا دارد از همه دست اندرکاران اجرای موفق این طرح‌ها در این استان به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل شیلات، جهاد کشاورزی و استانداری سیستان و بلوچستان قدردانی کنم. امیدوارم این طرح‌ها به اشتغال پایدار خانوارها کمک کند و وضعیت اقتصادی آنها را بهبود بخشد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در پایان با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم با همت و تلاش جمعی و همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و نهادها شاهد به فعلیت رسیدن این ظرفیت ها و توسعه این استان باشیم.
در ادامه مراسم، عبادی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از اقدامات شایسته بانک اقتصادنوین در این استان گفت: پس از بحران کم آبی در استان، یکی از اولویت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال پایدار از طریق پروژه های متناسب با شرایط جدید اقلیمی بوده است که خوشبختانه امروز با بهره‌برداری از ۲۳ پروژه خوداشتغالی توانستیم با حمایت بانک اقتصادنوین و دیگر دستگاه‌ها گام ارزشمندی در جهت تحقق این مهم برداریم.
او ضمن تقدیر از بانک اقتصادنوین در حمایت از طرح های خوداشتغالی در این استان افزود: این بانک با جدیت و پیگیری های فعالانه خود کمک کرد تا این طرح ها در مدت زمان کوتاهی به ثمر بنشینند.
گفتنی است، پیش از بهره‌بردای از این طرح‌ها، مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی به علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین از اقدامات متعدد این بانک در این استان تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.