• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

بهره برداری از مجتمع کشتارگاهی بندرگناوه با تسهیلات بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 20729
  • 16 مرداد 1400 - 13:38
بهره برداری از مجتمع کشتارگاهی بندرگناوه با تسهیلات بانک توسعه تعاون

یکی از بزرگترین و مدرن ترین کشتارگاه‌های صنعتی طیور جنوب کشور ، با ظرفیت کشتار ۴ هزار قطعه طیور در ساعت با تسهیلات بانک توسعه تعاون درشهرستان بندر گناوه استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

یکی از بزرگترین و مدرن ترین کشتارگاه‌های صنعتی طیور جنوب کشور ، با ظرفیت کشتار ۴ هزار قطعه طیور در ساعت با تسهیلات بانک توسعه تعاون درشهرستان بندر گناوه استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر ، یکی از بزرگترین و مدرن ترین کشتارگاه های صنعتی طیور در جنوب کشور «مجتمع کشتارگاهی ضامن آهو » با حمایت و مشارکت ۸۲ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون از محل تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری مورد بهره برداری قرار گرفته و با ایجاد اشتغال برای ۱۰۰نفر به صورت مستقیم و چندین نمایندگی در استان بوشهر ، نقش به سزایی را در توسعه و بهبود ساختار تولید و پرورش طیور و رونق اقتصادی منطقه ایفا می کند .

با بهره‌ برداری از این پروژه اقتصادی که فعالیت آن در زمینه کشتار، بسته بندی و انجماد، قطعه بندی و تبدیل ضایعات طیور است زنجیره تکمیلی تولیدی گوشت سفید در استان بوشهر اجرایی شده است.

این پروژه در زمینی به مساحت ۲هکتار و زیربنای هشت هزار مترمربع با ظرفیت کشتار ۴ هزار قطعه طیور در ساعت احداث شده‌ است و از مشخصات بارز این واحد صنعتی برخورداری از سردخانه ۵۰۰تنی، تخلیه اتوماتیک سالن، پخت ضایعات و تبدیل به پودر و طرح تصفیه فاضلاب است.

با راه اندازی و فعالیت این کشتارگاه ،اطمینان لازم در جهت بهره گیری از محصول مرغی بهداشتی مناسب برای استفاده عمومی در داخل کشور فراهم می شود از سوی دیگر این ظرفیت کشتارگاهی فرصت مناسبی را نیز با چشم انداز صادرات محصولات تولیدی با برند بهداشتی مناسب فراهم می آورد.

در این پروژه مهم اقتصادی تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تکمیل چرخه تولید گوشت سفید در استان بوشهر و جنوب کشور سرمایه‌گذاری انجام شده‌ است.

همراهی بانک توسعه تعاون با این مجموعه مدرن کشتارگاهی ، زمینه دستیابی به اهداف توسعه و بهبود ساختار تولید و پرورش طیور، تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در عالی ترین سطح (از مزرعه تا سفره)، داشتن جامعه ای سالم تر با افزایش سرانه مصرف گوشت مرغ در کشور و در نهایت افزایش ظرفیت و چشم انداز صادرات محصولات را محقق کرده است .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.