• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بهبود ویژگی‌های LG Channels باتجربه کاربری جدید و انتخاب گسترده محتوای رایگان و پریمیوم

  • کد خبر : 21217
  • 20 مرداد 1400 - 17:16
بهبود ویژگی‌های LG Channels باتجربه کاربری جدید و انتخاب گسترده محتوای رایگان و پریمیوم

رابط کاربری بازطراحی‌شده و K-Content محبوب، تجربه دیداری لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تری را در تلویزیون‌های Smart ال‌جی فراهم می‌آورد.

بهبودیافته‌ای را برای مشتریان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارائه نماید. علاوه بر بازطراحی رابط کاربری، این آپدیت شامل معرفی کانال‌های بیشتر و دامنه محتوایی وسیع‌تری می‌گردد که شامل K-Content محبوب، فیلم، ورزش، موسیقی و اخبار است و تعداد کانال‌ها از ۱۶۰۰ مورد به بیش از ۱۹۰۰ مورد رسیده‌اند.*

با افزایش تعداد بینندگان و مدت‌زمان تماشای LG Channels نسبت به سال گذشته، ال‌جی دسترسی جهانی LG Channels را از ۱۴ به ۲۵ کشور افزایش می‌دهد و میزان پوشش اروپایی خود را تا پایان سال سه برابر خواهد نمود. همچنین LG Channels به بیش از ۳۰ برند تلویزیون هوشمند مجهز به پلتفرم webOS TV ال‌جی، همچون Motorola، JVC، Polaroid و MASTER-G نیز افزوده خواهد شد.

رابط کاربری جدید LG Channels برای کمک به کاربران در جست و جوی بهتر و آسان‌تر با پیشنهادات محتوایی بهبودیافته بازطراحی شده است که با تجزیه‌وتحلیل محتوای مشاهده‌شده توسط کاربر، پیشنهادات مرتبط‌تری را از کتابخانه محتوایی رایگان گسترده خود ارائه می‌کند. رابط کاربری جدید برای همه مدل‌های تلویزیون‌ هوشمند ال‌جی که از webOS نسخه ۵٫۰ یا جدیدتر استفاده می‌کنند، اکنون در دسترس است و به‌زودی برای نسخه‌های ۳٫۰ تا ۴٫۵ ارائه خواهد شد. اپلیکیشن LG Channels برای گوشی‌های هوشمند هم از اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد که در ابتدا آمریکای شمالی را تحت پوشش قرار خواهد داد و به کاربران راه آسان دیگری برای لذت از محتوا ارائه خواهد نمود.

با مشارکت ال‌جی و NEW ID (شرکت پلتفرم رسانه‌های دیجیتال کره جنوبی)، LG Channels از سال ۲۰۲۰ به محتوای جدید و جذاب K-content هم دسترسی داشته و آن را به کتابخانه محتوایی خود اضافه نموده است. کانال برتر فیلم کره‌ای NEW K.MOVIES هم در اروپا راه‌اندازی شده و به‌زودی در آمریکای شمالی و مکزیک هم در دسترس خواهد بود، جایی که علاقه به سرگرمی‌های کره‌ای از هر زمان دیگری بیشتر شده است.

و ال‌جی همکاری خود را با تأمین‌کنندگان محتوای بین‌المللی و محلی برای غنای هرچه بیشتر تجربه دیداری در تلویزیون‌های ال‌جی ادامه می‌دهد و برنامه‌های خود را برای مخاطبان جدید با کانال‌هایی همچون Rakuten Viki، OnDemandChina، BABY SHARK TV و Kids Pang TV متنوع‌تر می‌سازد. Rakuten TV که قبلاً در بازارهای اصلی اروپایی بخشی از LG Channels بوده، بهترین محتوای منتخب را در دسته‌های مختلف ازجمله کمدی، اکشن، درام و Rakuten Stories ارائه می‌کند. از طریق کلید اختصاصی تعبیه‌شده روی جدیدترین Magic Remote ال‌جی، به‌سرعت می‌توان به برنامه جدید Rakuten TV دسترسی داشت.

علاوه بر این، بیش از ۱۰۰ کانال تلویزیونی Pluto از اواخر سال جاری میلادی در کشورهای منتخب اروپا و آمریکای لاتین به لیست کانال‌های LG Channels افزوده خواهند شد. Pluto TV مجموعه‌ای از کانال‌های منحصربه‌فرد با امکان کرایه محتوای محلی و بین‌المللی و برای همه سنین و علایق است که از این میان می‌توان به Pluto TV Action، Masterchef، Pluto TV Cinema، Pluto TV Telenovelas، Pluto TV Anime اشاره نمود.

و به لطف مشارکت ال‌جی با Amagi، Quincy Jones تهیه‌کننده مشهور و Qwest TV قطب جهانی موسیقی و فرهنگ، پخش محتواهای آن‌ها تا پایان سال ۲۰۲۱ به تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، برزیل و مکزیک افزوده خواهد شد. به‌عنوان یک سرویس اضافی سرویس‌های محلی همچون Hollywire در برزیل و مکزیک هم در دسترس خواهند بود، درحالی‌که بینندگان اسپانیایی می‌توانند از TV UP لذت ببرند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.