• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بسیجیان باید سردمدار ایجاد تحول در سازمان تامین اجتماعی باشند

  • کد خبر : 31097
  • 07 آذر 1400 - 16:37
بسیجیان باید سردمدار ایجاد تحول در سازمان تامین اجتماعی باشند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اگر به دنبال تحول در سازمان تامین اجتماعی هستیم باید همکاران بسیجی سردمدار آن باشند و تامین آرامش، امنیت و عدالت که وظیفه اصلی این سازمان است توسط آنها رقم بخورد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه تامین اجتماعی استان تهران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی الگویی را به بشریت برای مقابله با شرایط مختلف جامعه عرضه کرد.
وی با اشاره به نقش بسیج در کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ شکل گرفت و گفتمان هندسه قدرت جهانی تغییر یافت. مکتب خدا محور در مقابل مکاتب الحادی و مادی معرفی شد و دین تنظیم گر روابط اجتماعی بشر شد.
موسوی با بیان اینکه بسیج میراث دار تفکر دینی است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ساختارهای رسمی کشور بهم ریخته بود. اما ظرفیت بسیج توانست نیروهای مردمی را برای مقابله با تهدیدات متحد کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: بسیج نیروی انسجام در جهت حفظ انقلاب و کشور بود. به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج یک شبکه علمی، فرهنگی و نظامی منحصر به فرد در دنیا است. بسیج در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خوش درخشید. در حال حاضر نیز بسیج باید در تمامی عرصه های کشور حضور پررنگ تری داشته باشد.
وی بسیج را یک تفکر، مشخصه رفتاری و مشخصه مکتبی برشمرد وگفت: انگیزه های بسیجی فراتر از ساختارهای رسمی است. یک بسیجی اخلاق مدار، متواضع، مسئولیت پذیر، تحول خواه و پرکار است.
موسوی با بیان اینکه بسیجی صادق، صریح و شجاع است، افزود: بسیجیان در شرایط مختلفی مددکار نظام بودند نمونه بارز آن دوران هشت سال دفاع مقدس بود و آخرین نمونه آن حضور موثر آنها در مقابله با بیماری کرونا بود که در این حوزه بسیار زحمت کشیدند و جا دارد مجدداً از تلاشهای کادر درمان کشور به ویژه همکاران بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در دوران کرونا تقدیر کنم.
وی بسیج را پشتیبان اصلی نظام و انقلاب خواند و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیجی باید سه ویژگی را داشته باشد بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام. ما هم باید در سازمان تامین اجتماعی این ویژگی ها را مورد توجه بیشتر قرار دهیم و با بهره گیری از تفکر بسیجی در این سازمان به دنبال شناخت اولویت ها باشیم. شناسایی اولویت ها با شناخت دقیق مسائل حاصل می شود.
موسوی تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه نیازمند تقویت فرهنگی بسیجی هستیم. آرمان بلند انقلاب اسلامی تحقق عدالت است و سازمان تامین اجتماعی نیز برای ایجاد عدالت بوجود آمده است. باید تلاش کنیم با مشارکت همه اعضا و مدیریت بهینه منابع و نیروی انسانی این آرمان والا را محقق کنیم و در تحقق این هدف عالیه نیروهای بسیجی می توانند بسیار ما را کمک کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای، مدافعان حرم و مدافعان سلامت گفت: بسیج برای صیانت از اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
مهدی تیموری با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور افزود: بسیج یار و مددکار انقلاب است.
وی، تعداد همکاران بسیجی تامین اجتماعی استان تهران را بیش از ۳ هزار نفر برشمرد که در ۱۳ پایگاه مقاومت بسیج عضو هستند و در ماموریت های مختلف سازمانی و همچنین در مناسبت های ملی، مذهبی و هیات های اندیشه ورز نقش آفرینی می کنند.
در این مراسم، تعدادی از بسیجیان همکار به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
در ادامه این مراسم از لوح یادبود شهید دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی به عنوان شهید شاخص سازمان تامین اجتماعی در هفته بسیج سال ۱۴۰۰ توسط همسر و فرزند آن شهید رونمایی شد و همچنین با اهدای لوح از بسیجیان نمونه استان تهران تقدیر شد.

گزارش تصویری بزرگداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.