• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بسته خدماتی ویژه شرکتهای پتروشیمی در بانک توسعه تعاون طراحی و اجرا در می آید

  • کد خبر : 64242
  • 19 بهمن 1401 - 16:52
بسته خدماتی ویژه شرکتهای پتروشیمی در بانک توسعه تعاون طراحی و اجرا در می آید

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی نشست با مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، به برنامه بانک برای طراحی و تدوین بسته خدماتی ویژه شرکتهای پتروشیمی اشاره کرد.

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی سفر به خوزستان، با مصدقی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر دیدار و پیرامون تعاملات فی ما بین گفتگو کرد
این مقام بانکی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بانک از جمله بانکداری دیجیتالی و الکترونیک اظهار داشت: تفاهم نامه بین بانک با صندوق توسعه ملی بستر مناسبی را برای ارائه خدمات اعتباری موثر برای شرکت های پتروشیمی فراهم می آورد.
شیخ حسینی در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون نگاه ویژه‌ای به صنعت پتروشیمی دارد و با توجه به اینکه پترو شیمی امیرکبیر هم خانواده مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد، این انتظار وجود دارد که تمرکز مالی شرکت در بانک توسعه تعاون باشد
وی افزود: بانک توسعه تعاون در نظر دارد در سال پیش رو یک بسته خدماتی ویژه بر اساس نیازهای شرکتهای پتروشیمی طراحی و اجرا نماید، که شرکت های پتروشیمی می‌توانند از آن به نحو مناسبی استفاده نمایند.
ایشان همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی سرمایه پایدار هر سازمان است و بانک توسعه تعاون با انعقاد تفاهم نامه در حوزه همکاری پرداخت تسهیلات پرسنلی می تواند خدمات مناسبی را در این زمینه ارئه دهد.
در ادامه دکتر مصدقی از حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون تشکر و قدردانی نمود و گفت: با توجه به سابقه همکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر با بانک، دستاوردهای مناسبی حاصل گردیده و این موضوع باعث ایجاد میل و رغبت مجموعه به تداوم همکاری با بانک توسعه تعاون است و شرکت تعاملات خود را با بانک افزایش می دهد.
گفتنی است شرکت پتروشیمی امیر کبیر یکی از بزرگتـریـن واحدهای پـلی الفیـنی کشور ، با تـولیـد سالانـه ۷۰۰ هزارتـن انواع پلی اتیلن سبک ، سبک خـطی و سنگیـن ، مـواد اولیـه مورد نیـاز در صنایـع پایــیِــن دستی (پایـپ ، فیـلـم و … ) و همچنین تـولیـد سالانـه ۲۰هزار تــن بوتـن-۱ به عنـوان کوپلیــمر مصـرفی و محصـول بوتادین به میـزان ۵۱ هزار تـن فعال می باشــد .
در این نشست احمد محمدی مدیر امور اعتباری، صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب، جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان و سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.