• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

بر زندگی گابریل باتیستوتا پس از فوتبال چه گذشت؟

  • کد خبر : 6644
  • 17 دی 1399 - 14:42
بر زندگی گابریل باتیستوتا پس از فوتبال چه گذشت؟

برنامه کرونا فوتبال این هفته پنجشنبه شبکه تیوا به مباحث جذابی از جمله اولین دریافت کننده برزیلی جایزه پسر طلایی و در عین حال اولین ناکام فوتبال حرفه ای، بازی نوستالژی بین تیم های ملی فرانسه و کرواسی جام جهانی ۹۸ و جزئیات زندگی گابریل باتیستوتا پس از دوران پر افتخارش خواهد پرداخت.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی تیوا، قسمت هشتم این هفته برنامه کرونا فوتبال به اولین دریافت کننده برزیلی جایزه پسر طلایی و در عین حال اولین ناکام در فوتبال حرفه ای در میان بازیکنان دریافت کننده این جایزه خواهد پرداخت. نفرات قبلی دریافت جایزه پسر طلایی هر یک به موفقیت‌های بسیاری دست یافته بودند ولی فیلیپه اندرسون اولین پسر ۲۰ ساله ای است که پس از دریافت جایزه در ادامه مسیر زندگی با مصدومیت ها و بدشانسی‌هایی مواجه شد که نتوانست روزگار پرافتخاری را پشت سر بگذارد.

همچنین مخاطبین این برنامه با سفر به شهر آیندهوون با کارخانه بازیکن ساز فیلیپس و باشگاهی که متعلق به این کارخانه است به نام باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون آشنا خواهند شد.

همچنین بازی پرخاطره و نوستالژی بین تیم های ملی فرانسه و کرواسی جام جهانی ۹۸ که مقدمه ای برای قهرمانی فرانسه بود از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

بخش پایانی برنامه با عنوان پس از فوتبال به جزئیات زندگی گابریل باتیستوتا پس از دوران پر افتخارش خواهد پرداخت.

کرونا فوتبال برنامه‌ای کاملا فوتبالی اما فارغ از اتفاقات و حواشی روز که هر پنجشنبه ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی از شبکه تیوا اسپورت پخش می شود که با بررسی بازی های نوستالژی و زندگی ستارگان پس از خداحافظی از مستطیل سبز و معرفی تیمهای مختلف برنامه خاصی را برای مخاطبان فراهم کرده است.

علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه می‌توانند به سایت تیوا به آدرس www.TVA.TV مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.