• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

برگزاری چهارمین نشست هم‌اندیشی مدیران اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی بانک دی

  • کد خبر : 64506
  • 24 بهمن 1401 - 14:55
برگزاری چهارمین نشست هم‌اندیشی مدیران اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی بانک دی

چهارمین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی بین سازمان‌های اقتصادی وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی بانک دی برگزار شد

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در ابتدای این نشست که با حضور طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران عامل سازمان‌های اقتصادی وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، مدیرعامل بانک دی گزارشی یک ساله از عملکرد بانک ارائه کرد.

علیرضا قیطاسی با اشاره به بخشی از اقدامات تیم مدیریتی بانک در یکسال گذشته گفت : برگزاری مجامع سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بانک دی و بازگشایی نماد این بانک در فرابورس، پس از توقف ۹ ماهه نماد، گامی اساسی در جلب رضایت سهامداران بود.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اینکه هم‌افزایی سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب انسجام و تقویت تمامی سازمان‌های مربوطه خواهد شد، اظهار امیدواری کرد همکاری این نهادها با بانک دی بیش از پیش توسعه یابد.

در ادامه این نشست، طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از اقدامات انجام شده در بانک دی طی یک سال گذشته و بهبود وضعیت این بانک قدردانی کرد.

گفتنی است، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و وابسته بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره پیش‌نویس دستوالعمل برگزاری مجامع، مصوبات جلسات گذشته و برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.