• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

برگزاری چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در فولادسنگان

  • کد خبر : 60772
  • 30 آذر 1401 - 15:39
برگزاری چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در فولادسنگان

چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی با حضور مدیر عامل فولاد سنگان، معاونین، مدیران و روسای این شرکت و همچنین ارزیابان سازمان تعالی منابع انسانی در محل سالن جلسات شرکت فولاد سنگان آغاز به کار کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی، دکتر امرایی در این مراسم ضمن خیرمقدم به ارزیابان، گفت : در فولاد سنگان،توجه به منابع انسانی با نگاه ویژه ای آغاز و با توجه به تلاش همکاران ما که به راستی افسران جنگ اقتصادی در صنعت فولاد و تامین پایدار مواد اولیه فولاد مبارکه هستند، تمامی تلاشمان ، دستیابی به ظرفیت اسمی پنج میلیون تن گندله و سه ونیم میلیون تن کنسانتره در سال جاری است.
وی افزود : دستیابی به این اهداف مستلزم ارتقای سطح کمی و کیفی در کلیه سطوح است که این مهم در فولاد سنگان بسیار ارزشمند و مورد توجه بوده و هرچقدر در افزایش ظرفیت تولید تلاش شود، مطمئنا کیفیت زندگی، رضایتمندی و دیگر شاخص ها نیز باید افزایش یابد.

دکتر حمید محمدی رفیع، معاون توسعه سرمایه های انسانی ،ضمن خوش آمدگویی گفت : با توجه به وضعیت منطقه، توسعه منابع انسانی بسیار حایز اهمیت است و با راهبری مدیریت سازمان و هم افزایی سایر همکاران، خوشبختانه روند رو به رشدی را داریم و علی رغم جوان بودن سازمان، در رشد و توسعه جزء سازمان های ممتاز در کشوریم و امیدواریم در این ارزیابی، با تلاش و کوشش سازمان یافته شاهد کسب نتایج درخشان باشیم.

درادامه جعفر زنگنه، سرارزیاب جایزه‌ ملی تعالی منابع انسانی گفت : بسیار خرسندیم که در جمع همکاران شرکت فولاد سنگان هستیم و انشالله با هم فکری و هم افزایی دراین دوره، شاهد اقدامات و نتایجی مناسب باشیم.

گفتنی است،چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در دو روز ( سه شنبه و چهارشنبه ) توسط ارزیابان و در حوزه های رهبری منابع انسانی،استراتژی منابع انسانی،برنامه ریزی و تامین،توسعه منابع انسانی،جبران خدمت و محیط کار،روابط کار و کارکنان،نتایج برداشتی،نتایج عملکردی و نتایج سازمانی، در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزار گردید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.