• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

برگزاری همایش جهاد تبیین و نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 64274
  • 20 بهمن 1401 - 7:27
برگزاری همایش جهاد تبیین و نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی

همایش جهاد تبیین و اهمیت و نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جامعه کنونی در شرکت ملی پست برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، همایش جهاد تبیین و اهمیت و نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جامعه کنونی با حضور محمودلیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره، محمدسلگی؛ فرمانده مرکز مقاومت بسیج، مریم سلحشورنژاد؛ مشاور مدیرعامل در حوزه بانوان و جمعی از بانوان بسیجی شبکه پستی کشور به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این همایش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نتیجه تبیین گسترده و عمیق بود که در جامعه شکل گرفت، گفت: «حضرت امام (ره) حقایق کشور و اسلام را تبیین کرد و واقعیاتی را که در رژیم پهلوی اتفاق می‌افتاد، مورد روشنگری قرار داد.»
لیائی افزود:«تبیین مبنای تفکر انقلاب اسلامی و امتداد آن است؛ یعنی اگر بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون حضور مردم ممکن نیست. اگر بخواهیم مردم و جوانان با انقلاب باشند، باید این تبیین را به‌گونه‌ای فراگیر، مستند و مستدل انجام دهیم.» 

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ی دائمی جریان حق و باطل است بیان کرد: «ممکن است در هر جامعه‌ی هدف‌داری، جریانات معارض و مخالف هم وجود داشته باشد. یکی از اشکال مبارزه، مبارزات سخت است. جامعه‌ی ما و تمامی جوامع روبه‌تعالی و تکامل، با این نوع دشمنی مواجه‌اند. در بحث حرکت انبیاء، همیشه مقابله‌های آزار دهنده از به آتش افکندن و تهدیدکردن تا جنگ‌هایی که بر آن‌ها تحمیل می‌شد، همه از این نوع مبارزات است. انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای رسیدن به آن آرمان‌های بلند انقلاب هم مصون از این اتفاقات نبوده است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نقش کلیدی بانوان در  بحث جهاد تبیین گفت: «زنان به‌عنوان تشکیل‌دهندگان نیمی از جامعه و به‌عنوان مادران و مربیان نسل آینده رسالت‌هایی بر دوش دارد. رسالت‌های زن منتظر به سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماع تقسیم می‌شود که برمبنای خودسازی، دگر سازی و تمدن سازی در بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده است.»

لیائی افزود: «علاوه بر نقش برجسته بانوان در آغاز قیام امام، در دوران حکومت نورانی امام مهدی (عج) نیز بانوان به مقامات عالیه‌ی علمی دست خواهند یافت. توجه دختران و بانوان جامعه ما به حضور زنان در آغاز قیام جهانی امام مهدی (عج) و نقش مهم آنها در دوران حکومت می‌تواند باعث بیداری، خودباوری، خودسازی و آمادگی آنان شود و تلاش سازنده‌ی آنان را برای تربیت نسل مهدی باور و مهدی یاور را در پی داشته باشد.»

در این همایش دو تن از مدرسان دانشگاه پیرامون نقش کلیدی بانوان در خانواده و جامعه مباحثی را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.