• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 54873
  • 27 شهریور 1401 - 16:32
برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان غربی

همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدنور آزادی در این همایش که با حضور رئیس اداره امور شعب استان، معاونان اداره، روسای حوزه ها و شعب تابعه و مسئولان دوایر ستادی اداره امور برگزار شد، با اشاره به مشاهده روحیه همکاری و تعامل بالای همکاران در بازدیدها از شعب شهرستان ارومیه گفت: این موضوع می تواند برگ برنده ای برای هر مدیر باشد.

وی با اشاره بر توصیه حضرت علی (ع) به مالک اشتر برای رفع ابهام از زیر مجموعه، افزود: باید ارتباط و تعامل میان همکاران قوی باشد.

انجام تکالیف قانونی و توجه به جذب منابع لازم، ضرورت بازنگری بانک مرکزی در تعیین تسهیلات تکلیفی بانک ها، پرداخت تسهیلات به میزان جذب منابع، نقش بی بدیل مدیران در رشد منابع، شناسایی و برطرف کردن خلاءها و دست کم نگرفتن توانمندی ها از دیگر مباحث محوری طرح شده از سوی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور بود.

علی اصغر اصغرزاده رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به ویژگی جغرافیایی استان و هم مرز بودن با چند کشور به بیان برخی چالش ها و همچنین تاثیر آنها در حوزه نیروی انسانی و سیستم ها در جذب منابع پرداخت.

در پایان این جلسه پانل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان  بانک برگزار شد و همکاران نظرات و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.