• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

برگزاری همایش‌ برای رفع چالش‌ها مفید است

  • کد خبر : 40975
  • 15 اسفند 1400 - 16:43
برگزاری همایش‌ برای رفع چالش‌ها مفید است

همایش‌ها با چند هدف از جمله بررسی چالش‌ها در کشور برگزاری می‌شوند ضمن اینکه این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به اطلاع دولتمردان خواهد رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، سعد عبدی مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب درباره برگزاری «چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» عنوان کرد: موضوع دیگر در زمینه همایش آن است که از افراد نخبه و توانمند در ارتباط خواهیم بود و از آن‌ها دعوت به عمل خواهیم آورد.
عبدی ادامه داد: از مزایای دیگر همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران این است که از فناوری‌های روز این صنایع مطلع خواهیم شد چون در همایش معمولاً افرادی دعوت می‌شوند و آخرین دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند.
وی افزود: در دومین همایش غیرآهنی‌ها، چالش ارز ۴۲۰۰ تومانی دستوری مطرح شد که می‌تواند چه عواقبی و رانتی برای صنعت به همراه بیاورد که با بیان این چالش، این دلار به‌تدریج حذف و ارز نیمایی جایگزین آن شد.
گفتنی است «چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اسفند ماه با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران در محل هتل المپیک تهران  برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.