• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

برگزاری نشست صمیمی مدیرعامل بانک ملی ایران با کارکنان اداره امور شعب اصفهان

  • کد خبر : 53474
  • 10 شهریور 1401 - 16:36
برگزاری نشست صمیمی مدیرعامل بانک ملی ایران با کارکنان اداره امور شعب اصفهان

دکتر فرزین به همراه مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی و نشست صمیمی با کارکنان اداره امور شعب استان اصفهان بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و از همکاران خواست تا در تولید محصولات و خدمات جدید براساس نیاز مشتریان در سال جاری بانک را یاری کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این نشست با تاکید براین که برنامه راهبردی دو ساله بانک با قدرت در حال پیاده سازی است، اظهار کرد: یکی از مهمترین محورهای این برنامه، وجود محصولات متنوع با رویه های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: در سال جاری شعبی تخصصی برای امور بانکداری شرکتی اختصاص خواهیم داد تا با پیاده سازی برنامه های راهبردی به بهبود کسب و کارها، تولید و اشتغال در کشور کمک کنیم.
دکتر فرزین همچنین تقویت حوزه های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه های پیش رو خواند و گفت: از این پس هر قرارداد و اقدامی در بانک پیوست مهندسی مالی خواهد داشت تا سود و زیان آن محاسبه شود.
دکتر فرزین در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست و از ارائه خدمات بانکداری خرد تا پایان سال به صورت غیرحضوری به مشتریان خبر داد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید برلزوم افزایش سهم این بانک در نظام بانکی، خاطرنشان کرد: بانک باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد کند که بانک به صورت سریع و به روز خدمات متمایز ارائه دهد.
وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.
گفتنی است، ارائه گزارش در بخش های مختلف توسط  رشید ساعدی رئیس اداره امور شعب استان اصفهان و بیان دیدگاه ها و پرسش و پاسخ با همکاران از دیگر بخش های این هم اندیشی بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.