• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

برگزاری مراسم قرعه کشی دو طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا/ اسامی منتخبین پنج شنبه اعلام می‌شود

  • کد خبر : 41349
  • 18 اسفند 1400 - 18:13
برگزاری مراسم قرعه کشی دو طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا/ اسامی منتخبین پنج شنبه اعلام می‌شود

مراسم قرعه کشی برای دو طرح فروش فوق العاده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبین ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه، ۱۹ اسفند ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، با حضور نهادهای  نظارتی، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات شاهین.جی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس، تیبا۲ ای. ایکس با رینگ فولادی و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ و همچنین اولین فروش فوق العاده محصولات شاهین.جی، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا۲ ای. ایکس با رینگ فولادی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ۵۳۶ هزار و ۲۵۶ نفر شرکت کردند که ۴۹۷ هزار و ۷۵۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۶ هزار و ۵۵۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۳ هزار و ۱۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۷ هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۷۵۰ دستگاه ساینا.اس، ۲هزار دستگاه تیبا۲ ای. ایکس با رینگ فولادی و هزار و ۳۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۵ هزار و ۳۷۵ نفر شرکت کردند که ۱۴ هزار و ۴۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵ هزار و ۲۵۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخبان طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا ساعت ۱۰ صبح بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. همچنین اسامی منتخبان طرح فروش فوق العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح های پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.