• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

برگزاری رویداد آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آکادمی همراه اول و هواوی

  • کد خبر : 65641
  • 10 اسفند 1401 - 11:44
برگزاری رویداد آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آکادمی همراه اول و هواوی

رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز بکار کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد «آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات» از روز گذشته سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ توسط آکادمی همراه اول و شرکت هواوی آغاز به کار کرد.

شرکت کنندگان در این رویداد هشت روزه که به صورت حضوری و مجازی با دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می شود، در دوره های۵G ، AI، Cloud، leadership، Business Model  و… تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی آموزش می بینند.

محمد بادکوبه ای معاون شناسایی و جذب استعدادهای آکادمی همراه اول در مراسم افتتاحیه این رویداد ضمن معرفی خانواده همراه اول و پروژه هایی که در اپراتور اول تلفن همراه در جریان است، اظهار کرد: برای این رویداد ۲۵۰۰ رزومه دریافت شد که در پایان ۱۳۰ نفر برگزیده به آن راه یافتند.

گفتنی است متقاضیان پس از گروه بندی و شرکت در دوره ها با انجام مینی پروژه های کاربردی مهارت خود را افزایش خواهند داد.

آکادمی همراه اول با مأموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و به پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول، می کوشد تا نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.