• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

برگزاری جلسه کمیته رصد صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل

  • کد خبر : 44141
  • 07 اردیبهشت 1401 - 9:30
برگزاری جلسه کمیته رصد صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل

جلسه کمیته رصد صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، جلسه کمیته رصد با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

در ابتدای نشست، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به اهمیت کاربرد کمیته رصد در حرکت رو به جلو و توسعه ای صندوق گفت: وظیفه کمیته رصد همانگونه که از عنوان آن مشخص است، بررسی شرایط موجود در فضای قرض الحسنه کشور و تطبیق آن با وضعیت موجود در صندوق قرض الحسنه شاهد است.

دکتر کریمی افزود: کمیته رصد با کار دقیق و کارشناسی خود می تواند مسیر رشد و توسعه بیش از پیش صندوق را ترسیم کند تا بتوان با بهره گیری از آن، خدمات و اقدامات در خور شأن خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر را رقم زد.

پس از صحبت های مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، محسن رضایی عابد مدیر فناوری اطلاعات و دبیر کمیته رصد به ارائه گزارشی در خصوص شرایط حاکم بر صندوق های قرض الحسنه کشور و مقایسه آنها با صندوق قرض الحسنه شاهد پرداخته و در ادامه جلسه هر کدام از اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی نکات و نظرات خود در خصوص گزارش مذکور را بیان کردند.

مسئولیت کمیته رصد صندوق قرض الحسنه شاهد با دکتر گودرز علی بخشی مشاور مدیرعامل است.

در بخش پایانی جلسه کمیته رصد، دکتر اسلام کریمی با اشاره به اهمیت تشکیل بخش مشارکت ها و جذب منابع در ساختار صندوق قرض الحسنه شاهد، آقایان رضا شابهاری، ابراهیم محسنی، محسن رضایی عابد، مهرداد مولوی، عبدالله عباسی، محمد طایفه ایرائی فرد و مجتبی عباسی قادی را با مسئولیت رضا شابهاری به عنوان اعضای کارگروه مشارکت ها و جذب منابع صندوق منصوب کرد تا مطالعات و مقدمات ایجاد اداره مشارکت ها و جذب منابع در ساختار صندوق  قرض الحسنه شاهد را انجام دهند.

این کارگروه موظف شد تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه گزارش کامل خود را به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.